CA Träff 2010 i Norrköpng.

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mantis777
    Användare
    • October 2008
    • 203

Ursprungligen postat av Beast
    Då var det bara 1 vecka kvar då
    Ni som ska sova kvar här kommer 14:00, så åker vi och instalerar er.
    Ni som kommer över kvällen kommer 15:00 så kör vi igång då..
    Adressen är Idrottsgatan 60, och det är myntautomat till parkeringen och kostar 6:-/timmen, så ta med mynt..
    Själv sticker jag snart till ciklidstämman i Linköping

Ha det bra så länge så ses vi om 1 vecka..
    Har följt er tråd och vart lite sugen själv att komma och titta på CA men kan inte. Vill bara påminna om att det är bil- och mc-kortege modell större just kl 14 genom centrala Norrköping. Så ge er inte in där ute håll er i utkanten när ni kommer.
    Mvh
    /Calle
    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=2166816
    Inget akvarium för tillfället...

Kommentar

• Micke Jarhl
      Användare
      • April 2002
      • 2277

jag tar kameran med mig om jag inte glömmer den,har ju hänt för hihi..ska bli sköj detta hem nu packa fisk välmött CA friends..
      Micke Jarhl Med akvarium!

Kommentar

• jinnarparen
        • April 2002
        • 2670

Ursprungligen postat av mantis777
        Har följt er tråd och vart lite sugen själv att komma och titta på CA men kan inte. Vill bara påminna om att det är bil- och mc-kortege modell större just kl 14 genom centrala Norrköping. Så ge er inte in där ute håll er i utkanten när ni kommer.
        Mvh
        /Calle
        Tänka sig att de firar vår ankomst med kortege, det var inte illa.

Snyggt jobbat av Beast att han kunde ordna med ett så fint arrangemang.
        Åter till CA

Det är där jag hör hemma

Kommentar

• JockeB
          Användare
          • May 2004
          • 2964

Ursprungligen postat av jinnarparen
          Tänka sig att de firar vår ankomst med kortege, det var inte illa.

Snyggt jobbat av Beast att han kunde ordna med ett så fint arrangemang.
          Hahaha jaa vad gör man inte för sina CA bröder
          Mvh Jocke
          Centralamerikanska Ciklider!

Kommentar

• Cronan
            Användare
            • July 2008
            • 907

Så då var karen redo för mer fisk inför morgon dagen Blev klar för c.a 15min sen så jag hade gott med tid. Har lovat mig inga impuls köp hoppas bara jag kan hålla mig till det. Bild från i kväll.

Kommentar

• salmberg
              Användare
              • October 2007
              • 830

Ursprungligen postat av Cronan
              Så då var karen redo för mer fisk inför morgon dagen Blev klar för c.a 15min sen så jag hade gott med tid. Har lovat mig inga impuls köp hoppas bara jag kan hålla mig till det. Bild från i kväll.
              [ATTACH]24960[/ATTACH]
              Blev själv klar för 10min sen,kunde inte låta bli att starta upp mitt gamla 250kar som stog och skäpade.

Nu blir det att gå och lägga sig,om 6 timmar ska jag upp.Vi ses imorgom..:
              Senast redigerad av salmberg; 01 May 2010, 06:17.

Kommentar

• Banderad
                Användare
                • February 2006
                • 3479

Om en timme bär det av norr ut mot Kalmar för att hämta upp Peter (Cichlids4fun). Väl mött om ett antal timmar uppe i Norrköping!

Eller som en vis man en gång skrev: "Du kanske säger Norrköping; det är en jävla stad. Men då har du aldrig gått på stadens södra Promenad"

/Jocke

Kommentar

• Micke Jarhl
                  Användare
                  • April 2002
                  • 2277

jahapp..var man hemma igen koppat in lite ny fisk en firre gick förlorad bland cittrorna ihjälslagen funkade inte ha ihop dom (kylväskan färden hem)tydligen tycker det är märkligt ser ju livrädda ut tydligen inte...tackar för allt Jocke!!ganska mycket folk i din källare igår kväll =) bilder kommer..
                  Micke Jarhl Med akvarium!

Kommentar

• Lundensis
                    Användare
                    • March 2004
                    • 2262

Tack så mycket för en jättetrevlig CA-träff Jocke!

Kommentar

• Banderad
                      Användare
                      • February 2006
                      • 3479

Jättetack för allt Jocke! Ett extra tack för att jag kunde stanna så länge jag behövde idag

Det var jättekul att träffa allt CA-folk! Fiskarna är nu inkoppade även här i Blekinge. Zebracikliderna hade tagit död på en i påsen, annars mådde alla fiskarna bra.

På återseende!

/Jocke

Kommentar

• JockeB
                        Användare
                        • May 2004
                        • 2964

Jaa tack själva allihopa, lika trevligt som alltid att träffas Nu har jag städat av allt i lokalen o är helt slut, så det blir en tidig kväll idag
                        Var ju som sagt förmodligen den sissta träffen här, då jag nu ska börja sälja av allt o lägga ner den stora lokalen, så det var ju kul att det blev lyckat!
                        PS. Grattis till Robbin H, som vann tipspromenaden över dom gammla rävarna
                        Senast redigerad av JockeB; 02 May 2010, 21:47.
                        Mvh Jocke
                        Centralamerikanska Ciklider!

Kommentar

• Cronan
                          Användare
                          • July 2008
                          • 907

Tackar för en trevlig lördag Jocke tyvär var jag tvungen att sticka redan då men bätre än inget iaf. Alla fiskar klarade sig och du hade rätt ang lek på Nandopsis tetracanthorna har redan börjat vissa lek tendenser. Tackar även skånegänget som tog hem resten av mina fiskar som jag inte kunde ta med på tåget.

Kommentar

• RobinH
                            Användare
                            • August 2008
                            • 2150

Jaa tack själva allihopa, lika trevligt som alltid att träffas Nu har jag städat av allt i lokalen o är helt slut, så det blir en tidig kväll idag
                            Var ju som sagt förmodligen den sissta träffen här, då jag nu ska börja sälja av allt o lägga ner den stora lokalen, så det var ju kul att det blev lyckat!
                            Tack Jocke För all god mat,öl och allt annat mycket trevligt att träffa alla CA intresserade.

Och tack för fisken jag vann i tipsrundan Jocke, känndes jävligt bra att vinna över dom som e lite mer erfarna på Ca hehe
                            CA

Kommentar

• indigo
                              • August 2009
                              • 6

ca träff

Tack för en väldig trevlig träff.
                              kul o träffa mycket nya människor med samma intresse o få nya erfarenheter
                              o tack jocke för att du gjorde d möjligt. mvh janne

Kommentar

• cichlids4fun
                                • April 2002
                                • 3109

Tja.

lite seg efter en lång helg på resande fot, men på lördagen var det ju kalas hos jocke, tog lite bilder av varierande kvalitet där beroende på dryckesintaget kanske

trevligt att träffas alla och tack jocke.

kan vara fel namn i vissa bilder men då får ni hojta
                                Mvh
                                Peter

don´t drink water-fish ..... in it!

Kommentar

Arbetssätt...