CA Träff 2010 i Norrköpng.
Kollaps
X
-
-
jag tar kameran med mig om jag inte glömmer den,har ju hänt för hihi..ska bli sköj detta hem nu packa fisk välmött CA friends..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Snyggt jobbat av Beast att han kunde ordna med ett så fint arrangemang.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
-
Så då var karen redo för mer fisk inför morgon dagenBlev klar för c.a 15min sen så jag hade gott med tid. Har lovat mig inga impuls köp hoppas bara jag kan hålla mig till det. Bild från i kväll.
Kommentar
-
Nu blir det att gå och lägga sig,om 6 timmar ska jag upp.Vi ses imorgom..:
Senast redigerad av salmberg; 01 May 2010, 06:17.Kommentar
-
Om en timme bär det av norr ut mot Kalmar för att hämta upp Peter (Cichlids4fun). Väl mött om ett antal timmar uppe i Norrköping!
Eller som en vis man en gång skrev: "Du kanske säger Norrköping; det är en jävla stad. Men då har du aldrig gått på stadens södra Promenad"
/JockeKommentar
-
jahapp..var man hemma igen koppat in lite ny fisk en firre gick förlorad bland cittrorna ihjälslagen funkade inte ha ihop dom (kylväskan färden hem)tydligen tycker det är märkligt ser ju livrädda ut tydligen inte...tackar för allt Jocke!!ganska mycket folk i din källare igår kväll =) bilder kommer..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Jättetack för allt Jocke! Ett extra tack för att jag kunde stanna så länge jag behövde idag
Det var jättekul att träffa allt CA-folk! Fiskarna är nu inkoppade även här i Blekinge. Zebracikliderna hade tagit död på en i påsen, annars mådde alla fiskarna bra.
På återseende!
/JockeKommentar
-
Jaa tack själva allihopa, lika trevligt som alltid att träffasNu har jag städat av allt i lokalen o är helt slut, så det blir en tidig kväll idag
Var ju som sagt förmodligen den sissta träffen här, då jag nu ska börja sälja av allt o lägga ner den stora lokalen, så det var ju kul att det blev lyckat!
PS. Grattis till Robbin H, som vann tipspromenaden över dom gammla rävarnaSenast redigerad av JockeB; 02 May 2010, 21:47.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Tackar för en trevlig lördag Jocke tyvär var jag tvungen att sticka redan då men bätre än inget iaf. Alla fiskar klarade sig och du hade rätt ang lek på Nandopsis tetracanthorna har redan börjat vissa lek tendenser. Tackar även skånegänget som tog hem resten av mina fiskar som jag inte kunde ta med på tåget.
Kommentar
-
Jaa tack själva allihopa, lika trevligt som alltid att träffasNu har jag städat av allt i lokalen o är helt slut, så det blir en tidig kväll idag
Var ju som sagt förmodligen den sissta träffen här, då jag nu ska börja sälja av allt o lägga ner den stora lokalen, så det var ju kul att det blev lyckat!
PS. Grattis till Robbin H, som vann tipspromenaden över dom gammla rävarna
Och tack för fisken jag vann i tipsrundan Jocke, känndes jävligt bra att vinna över dom som e lite mer erfarna på Ca heheCAKommentar
-
ca träff
PS. Grattis till Robbin H, som vann tipspromenaden över dom gammla rävarna
kul o träffa mycket nya människor med samma intresse o få nya erfarenheter
o tack jocke för att du gjorde d möjligt. mvh janneKommentar
-
Tja.
lite seg efter en lång helg på resande fot, men på lördagen var det ju kalas hos jocke, tog lite bilder av varierande kvalitet där beroende på dryckesintaget kanske
trevligt att träffas alla och tack jocke.
kan vara fel namn i vissa bilder men då får ni hojtaMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
Kommentar