CA Träff 2010 i Norrköpng.
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
/JockeKommentar
-
Kan knappt stava till CA men e det nån från stockholm som ska ner så kan man ju glida med ner? om man är välkommen ? ciklider är ju alltid trevligt i vilken form dom än bjudsKommentar
-
-
Tjaa denna träff är ju ämnad för oss som håller o gillar CA, då vi inte är nämnvärt många här i SverigeVi har därför gjort denna träff 1 gång per år, bara för vi är så utspridda i landet och för det mesta inte träffas mera än just då.. Men visst om du känner att du är nyfiken o intresserad o vill veta mera om CA så är du givetvis välkommen..
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Jaha mina vänner, då är det bara 2 dagar kvar att anmäla sig påSöndag den 28/3 är sissta datumet!
Mvh Jocke
-
Tjena Markie!
Tjaa denna träff är ju ämnad för oss som håller o gillar CA, då vi inte är nämnvärt många här i SverigeVi har därför gjort denna träff 1 gång per år, bara för vi är så utspridda i landet och för det mesta inte träffas mera än just då.. Men visst om du känner att du är nyfiken o intresserad o vill veta mera om CA så är du givetvis välkommen..
Visst är man nyfiken på dessa fiskar och nångång lär det bli att jag testar även ca. Så är det nån som ska ner från stockholms området så vore det skoj att få åka med!
Kommentar
-
-
sätt upp mig och kommer jag inte så betalar jag iaf
jag kan organisera en fisklista om folk är intresserade av att byta fisk med varandra, bara pm:a isfMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Ja, gör det via pm eller mailmvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Sätter upp dig på listan nu!
Och om en sådan lista kommer till så vill jag gärna veta om det 2 veckor innan, alla fall om fiskarna ska sova kvar över nattenMvh Jocke
-
Hej alla CA glada!
Jag kan tyvärr inte komma i år. Hoppas att ni får lika trevligt som vi haft de andra åren och drick några extra pilsner för mig. :-)
Jag har en del fisk hemma som jag behöver att bli av med. Har lagt ut det under sälj. Hör av er om ni är intresserade så kan Richard ta med det upp till Norrköping.
Mvh MikeW"Ädelstenen kan inte slipas utan friktion, liksom människan inte kan fulländas utan prövningar"
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=329898Kommentar
-
Hej alla CA glada!
Jag kan tyvärr inte komma i år. Hoppas att ni får lika trevligt som vi haft de andra åren och drick några extra pilsner för mig. :-)
Jag har en del fisk hemma som jag behöver att bli av med. Har lagt ut det under sälj. Hör av er om ni är intresserade så kan Richard ta med det upp till Norrköping.
Mvh MikeW
Jag tar nån klunk extra åt digMvh Jocke
Kommentar