If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
tjena..om någon vill ha trimacyngel inför 1 maj träffen så hojta till de är runt 3cm nu kan kanske bli lite större innan 1maj....matar bytar vatten som en galning....
Jaha nu är det bara dryga veckan kvar till sissta anmälningsdag!!!
Kan alla som inte har varit säkra skriva om ni kommer eller inte så fort som möjligt tack, har man bara skrivit jag kanske,vill osv innan den 28/3 så skriver jag inte upp er på deltagarlistan, jag måste veta, pga av matbeställning, beonde mm..
Tack på förhand
Kan alla som inte har varit säkra skriva om ni kommer eller inte så fort som möjligt tack, har man bara skrivit jag kanske,vill osv innan den 28/3 så skriver jag inte upp er på deltagarlistan, jag måste veta, pga av matbeställning, beonde mm..
Tack på förhand
Hej.
Jag har inte anmält mig tidigare men vill gärna komma. Jag åker hem på kvällen o sover inte kvar.
Tack på förhand
Hur blir det med er då Peter och Dezplay, kommer ni eller?
menar du mig?
jag vet inte är osäker, men det var den 28 som senast du sa va?
men annars så sätt upp mig och kommer jag inte så betalar jag iaf, det var väl bara typ 150spänn..........
jag tror det ska gå att lösa behöver några svar för att säkert veta bara, har haft lite familjära omständigheter på sistone oxå som ställt till det med tidstillräckligheten (fint ord va)
men om du ville ha lista på fiskar i år när ville du ha den senast?
Kommentar