CA Träff 2010 i Norrköpng.
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Har ni hunnit med att besöka några butiker under det här evenemanget de andra åren? Hade varit lite kul med tanke på att man inte är uppe i Norrköping särskilt ofta. Fast det kanske inte är någon som är öppen den helgen iof (med tanke på att det är 1 maj och så).
/JockeKommentar
-
Har ni hunnit med att besöka några butiker under det här evenemanget de andra åren? Hade varit lite kul med tanke på att man inte är uppe i Norrköping särskilt ofta. Fast det kanske inte är någon som är öppen den helgen iof (med tanke på att det är 1 maj och så).
/JockeMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
/Jocke
Vad det gäller fisk så har nog Beast och vi andra det mesta som kan tänkas behövas för den CAintresserade, men det är klart CA är ju inte det enda i fiskvärlden.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
/JockeKommentar
-
Jaha mina vänner, tiden går snabbt när man har roligt
Bara 2 månader kvar nu, och bara 1 månad kvar att anmäla sig på..
28/3 är alltså sissta anmälningsdag, glöm inte det tack!!!!!
Och anmälan tas helst emot här i tråden, då kan jag lätt gå in och titta, ringer ni så glömmer jag med all säkerhet bort det tyvärr
Och glöm inte att skriva om ni bara kommer på dagen/kvällen, eller om ni ska sova kvar!
75:- för er som bara stannar över dagen/kvällen, och 150:- för er som ska sova kvar.
Det närmar sig nuMvh Jocke
-
Jaha mina vänner, tiden går snabbt när man har roligt
Bara 2 månader kvar nu, och bara 1 månad kvar att anmäla sig på..
28/3 är alltså sissta anmälningsdag, glöm inte det tack!!!!!
Och anmälan tas helst emot här i tråden, då kan jag lätt gå in och titta, ringer ni så glömmer jag med all säkerhet bort det tyvärr
Och glöm inte att skriva om ni bara kommer på dagen/kvällen, eller om ni ska sova kvar!
75:- för er som bara stannar över dagen/kvällen, och 150:- för er som ska sova kvar.
Det närmar sig nuÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommer du att vara i lokalen under ciklidstämman
vi är några från Stockholm som kommer på Fredagen o vi har mycket energi
har du dropp in (vi lovar att sköta oss)jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
Kommentar
-
Det ska väl gå att ordna, men dropp in under hela fredagen vet jag inte om jag har lust medhehe (jobbar dessutom till 15:00). Men om vi bästämmer någorlunda vilken tid det handlar om så går det nog att fixa..
Mvh Jocke
-
-
Är väldigt sugen på att komma men väldigt ny på området så blir nog mest snylta erfarenhet för min del isfÄr man välkommen ändå?
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar