CA Träff 2010 i Norrköpng.
Kollaps
X
-
-
Jaa det är ju inte 100 än att jag lägger ner, men jag kommer i alla fall stänga ner stora lokalen över sommaren o fundera på vad jag vill OCH har RÅD o TID med..
Men blir det så att jag lägger ner för gott så kan vi ju alltid träffas o ta en tysklands resa eller nått annat skoj, (Om vi blir många vill säga) nån gång om året!?
Annars är jag gärna på att besöka nån av er andraMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Jag var ju inte den piggaste efter den första träffen jag hade, hehehe..
Numera vet jag att man ska upp tidigt, o tar det lite lugnareMvh Jocke
-
Låter som att ni hade riktigt trevligt.Man kanske kan hoppas på att de finns plats för en nykomling i gänget till nästa gång?? Vore riktigt kul o se hur dom mer erfarna har de1000l CA..... i trappen!!!Kommentar
-
Jag är ju onekligen en rookie i CA-Träffsammanhang.
Hemma hos mig finns det plats att träffas och sova över. Dock är fiskrummet på endast 20 kvadrat och innehåller inte en bråkdel av vad Jocke har i sina tankar. Men absolut måste vi se till att fortsätta träffas. Vad säger ni om att byta tid på året med tanke på ciklidstämman?
Sedan hade det varit kul att göra en roadtrip någon gång mellan de olika CA-nördarna i Skåne/Halland.
/JockeKommentar
-
Jaa det är ju inte 100 än att jag lägger ner, men jag kommer i alla fall stänga ner stora lokalen över sommaren o fundera på vad jag vill OCH har RÅD o TID med..
Men blir det så att jag lägger ner för gott så kan vi ju alltid träffas o ta en tysklands resa eller nått annat skoj, (Om vi blir många vill säga) nån gång om året!?
Annars är jag gärna på att besöka nån av er andra
Kanske kan de finansiera lokalen?
Eller så gör du en stor bassäng längst in i lokalen och odlar koikarpar i den, och då kan vi ju dessutom ha simtävlingar i bassängen när vi är där.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Jo, det finns väl inga bortförklaringar antar jag...Jag är ju onekligen en rookie i CA-Träffsammanhang.
Hemma hos mig finns det plats att träffas och sova över. Dock är fiskrummet på endast 20 kvadrat och innehåller inte en bråkdel av vad Jocke har i sina tankar. Men absolut måste vi se till att fortsätta träffas. Vad säger ni om att byta tid på året med tanke på ciklidstämman?
Sedan hade det varit kul att göra en roadtrip någon gång mellan de olika CA-nördarna i Skåne/Halland.
/Jocke
Jag kan alltid ordna ett depåstopp på roadtrippen ner i det (just nu) regniga södern.Åter till CA
-
Om 8 inlägg når jag 2000, hur firar man det?Åter till CA
-
/Jocke[/QUOTE]
Det är ju åxo en ide blir ju mindre tid för dryckenskap hihi...Kan inte det bästa ur miljö synpunkt men frågan är hur man ska planera sånt..samlas på en ort med lite mat/fisksnack+annat tjöt sen åka runt max 1 timme på varje ställe sen ett avslut någonstans där vi alla får plats+ övernattning (Vandrarhems liknande kanske) kommer kanske kosta en slant extra..vi får fundera lite på detta problemet är ju att vi bor ju ganska utspritt blir kanske för mycket tid i bilar hehe..eller så kan man ta skåne/halland ett år och Blekinge/småland ett annat år kanske Tyskland/Danmark ett annat år...bara förslag som sakt kanske svårt/ bökigt att genomföra?? MJMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Känns som om det finns endel lösa idéer och planer som skulle kunna bli verklighet framöver. En gemensam Tysklandsresa och delat ansvar vad det gäller träffarna låter som bra tankar. Vi får helt enkelt spåna vidare och se hur stort intresset är.
/JockeKommentar
-
Mvh Jocke
-
-
-
Kommentar