Gurkmeja i räkmix
Kollaps
X
-
-
Okej "äkta" var väl kanske felformulerat. men det jag menar är gojibär utan konserveringsmedel och artificiella färgämnen och det är oftast inte den varianten som säljs i dom större livsmedelskjedjorna. och om man nu ska prova det i en räkmix kanske man ska använda dom bättre varianterna annars kan man ju lika gärna ha russin i mixenKommentar
-
Okej "äkta" var väl kanske felformulerat. men det jag menar är gojibär utan konserveringsmedel och artificiella färgämnen och det är oftast inte den varianten som säljs i dom större livsmedelskjedjorna. och om man nu ska prova det i en räkmix kanske man ska använda dom bättre varianterna annars kan man ju lika gärna ha russin i mixen1000l CA..... i trappen!!!Kommentar
-
Har ju gått ett tag sedan vissa av er testade gurkmeja i räkmixen, kör ni fortfarande med det? och viktigaste av allt, såg ni nån förbättring av gula färger?Kommentar
-
Ja jag kör ju med annat foder så helt vetenskapligt är det inte men mina golden är mer mättade i färgen så jag fortsätter med gukmeja
( kör för övrigt även med paprikapulvér då Stendker lär ha detta i sitt diskusfoder).Kommentar
-
jag testade med Betakaroten 1 msk... http://sv.wikipedia.org/wiki/Betakaroten
tror inte det hadde nån effekt...
men gurkmeja och lite paprikapulver tror ja på det ska jag testa i helgen då ska det bakas hemmaHar ett 375L Malawi kar och et yngel karKommentar
Kommentar