SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
stergiosi?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
De har växt till sig. Skulle uppskatta storleken på sex av dom till 16-17cm och de två mindre till 12-14. Otroligt vackra, och ganska oblyga, fiskar. Kommer gärna fram och glor på en när man sitter vid akvariet och är uppe och nafsar en i fingrarna vid matdags. De går i kranvatten och tempen ligger på ~30 grader.Kommentar
-
[ATTACH=CONFIG]53619[/ATTACH]
De har växt till sig. Skulle uppskatta storleken på sex av dom till 16-17cm och de två mindre till 12-14. Otroligt vackra, och ganska oblyga, fiskar. Kommer gärna fram och glor på en när man sitter vid akvariet och är uppe och nafsar en i fingrarna vid matdags. De går i kranvatten och tempen ligger på ~30 grader.Kommentar
-
Vad jag förstått blir ynglen vanskapta om inte PH:t ligger runt 4,5-5, så kräver nog lite pyssel för att det ska gå. För min egen del kommer jag att sälja av min grupp inom kort. Tror de behöver gå rätt stort för att komma till sin rätt och jag har fått skjuta planerna på ett större kar på framtiden.Kommentar
-
-
Filmade lite snabbt igår... enjoy
http://www.youtube.com/watch?v=meCfDoOFX-kDet närmaste ciklider jag har är datnoides, men det är ändå kul att vara här!Kommentar
-
-
Kommentar