Och här kommer ett gäng bilder på mitt 540 Liters med Crenicichla sveni , Caquetaia myersi samt lite malar och tetror.
SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
Och här kommer ett gäng bilder på mitt 540 Liters med Crenicichla sveni , Caquetaia myersi samt lite malar och tetror. -
Wow!!! Dom är respektingivande!
Tror inte dom kommer växa så mycket till heller!
Har du kvar psicattusen i karet också?
Undrar hur länge terrorbalansen kommer fungera med alla gäddorna i karet... Alla artiklar man läser säger ju att det till slut bara finns ett etablerat par kvar. Det verkar gälla alla Crenicichla.
nok gjeddan kranglet innbyrdes.De 3 gjeddene tror jeg er 2 hunner og hannen ,den største,har en liten spiss på
halefinnen som de 2 andre ikke har.
Flotte svenier og myersi du har.Har undersøkt litt om andre store creniciclaer,marmorata,atababo sp 1,lenticulata,osv,alt kan skaffes,
men det er veldig høye priser.Leverer inn lotto som før,så kanskje en dag...janKommentar
-
Det var längesedan det gick SA-ciklider här hemma, men nu är ordningen återställd: Guianacara owroewefi
/JockeKommentar
-
Läckra bilder allihopKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jag måste ha tänkt allvarligt fel när jag antecknade artnamnet, det är inte Guianacara owroewefi jag har utan Guianacara sphenozona .
/JockeKommentar
-
Jag måste ha tänkt allvarligt fel när jag antecknade artnamnet, det är inte Guianacara owroewefi jag har utan Guianacara sphenozona .
/Jocke
Mvh
UffeKommentar
-
Tack Uffe. De går lite trångt för tillfället, men kommer att få mycket mer plats så fort jag får klart lokalen.
/JockeKommentar
-
Det var längesedan det gick SA-ciklider här hemma, men nu är ordningen återställd: Guianacara owroewefi
/Jocke
mina börjar blir lite röd/oranga på kroppen, främst på ryggen----------------------------------
/PIAKommentar
-
-
/Jocke----------------------------------
/PIAKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Retroculus xinguensis
Några nytagna bilder på mina Retroculus xinguensis . Den största är säkert 25 cm. Sen har jag en pytte som syns på sista bilden, den är lika gammal som de andra. Sen i utvecklingen eller dvärgväxt, återstå att se.
Hur som dom är fantastiskt vackra. Nackdelen är att de börjar färga ut väldigt sent.
Kommentar
-
Några nytagna bilder på mina Retroculus xinguensis . Den största är säkert 25 cm. Sen har jag en pytte som syns på sista bilden, den är lika gammal som de andra. Sen i utvecklingen eller dvärgväxt, återstå att se.
Hur som dom är fantastiskt vackra. Nackdelen är att de börjar färga ut väldigt sent.
[ATTACH=CONFIG]52231[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]52232[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]52233[/ATTACH]// Nasser H
Följ mina projekt:
Tråd 1: https://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=68828
Tråd 2: https://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=70979
Finns mer gott på följande sida!
Min Zoon: http://www.zoonen.com/ref.asp?id=2550771&zoon=1Kommentar
-
[ATTACH=CONFIG]52231[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]52232[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]52233[/ATTACH]Kommentar
Kommentar