SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
-
Bästa utbud
Efter att ha bläddrat igenom tråden och sett en massa fina bilder blir man riktigt sugen. Har ni några bra tips på affärer som har stort utbud på sydamerikanskt.Kommentar
-
-
-
Nice, vad har du för firrar simmandes i svartvattnet?Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Snygg burkKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Tack!
Jag har 15 st vf dolkstickstetror (bleeding hart), 30tal mix av glödband/svartneon tetror. 10 st sterbai, 10 st vf acutus (tror jag). 2 st chokladciklider (hona/hane) 4 st Peruanska scalarer (varav 1 par). 2 st jätte grenmalar. 1 leopardpleco.
Vill utöka med 4-5 st Peruanska scalarer och mer svartneon/glödbands tetror (ca, 30-40 st till..)600 + 120 lliter TanganyikaKommentar
-
Otroligt vackert!! antar att det är på den nordamerikanska kontinenten?
Jag skulle vilja någon gång framöver, prova att starta svensk tanninrik skogssjö biotop.600 + 120 lliter TanganyikaKommentar
-
Tack!
Jag har 15 st vf dolkstickstetror (bleeding hart), 30tal mix av glödband/svartneon tetror. 10 st sterbai, 10 st vf acutus (tror jag). 2 st chokladciklider (hona/hane) 4 st Peruanska scalarer (varav 1 par). 2 st jätte grenmalar. 1 leopardpleco.
Vill utöka med 4-5 st Peruanska scalarer och mer svartneon/glödbands tetror (ca, 30-40 st till..)600 + 120 lliter TanganyikaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Guianacara som alltid
Kolla bildöversikten för Geophagus för en ide om storleksskillander.
Annars är ett hett tips: Geophagus sp. "orange head tapajós"Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Tack för tippsen!
Fastnade väldigt mycket för Guiana Owroewefi och Guiana Dacrya (ska läsa på lite mer om dom). Hoppas att jag kan beställa dom från Arken Zoo här i lkpg..600 + 120 lliter TanganyikaKommentar
-
Hittar inget beställningsbart här:
http://fisklista.akvarielagret.seKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
Kommentar