Grymt. De reagerade väl på flytten, men ack vad kul! Fota massor!
SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Lägger upp bild på de dvärgciklider som jag har just nu. Även om diskus är fina och L-malar coola så slår inget dessa spännande och kaxiga fiskar.Kommentar
-
-
Sygga firrar!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ingenting jämfört med Ztens Temensis, men ja.. passar på att ladda upp bild nu när dem är små, lär ju växa fort nu när dem käkar pellets.
Festina lente!
Våran lokalKommentar
-
En film på mina Australoheros sp. red ceibal när dom leker.
Kommentar
-
Fantastiskt vackra!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Aha äter de upp dem? Kan de vara befruktade? I vilket läge äts de upp? Denna firre skulle lätt ha en egen tråd.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Mina var likadana i början, men som sagt får dom bara öva några gånger såMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar