SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
-
De är grymt snygga, jag var där och fotade dem igår, hehe! Nu finns inga kvar antar jag?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Väldigt snygga foton dessutom, fotade du hemma eller i butiken? De var så skraja att jag hade svårt att ta foton, de vände sig med nosen mot mig eller gömde sig under ett löv. Du kan ju se dina kort i artregistret nuKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Fotade hemma direkt efter jag släppt i dom. Fast det var inte lätt att fokusera, eftersom de nyfiket for fram och tillbaka hela tiden. Tog nog hundra bilder för att få några värda att visa uppKommentar
-
CA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L >Kommentar
-
Aha, då var jag inte ute och cyklade med andra ord.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Tur att du är i Stockholmia så man kan skaffa lite yngel. Berätta gärna om tillväxttakt och annat. Jag har läst att de snabbt blir 17cm (inom ett år) medan andra skriver att de växer långsamt. De är rätt kqaxiga också så de kräver nog sin burk inom ett halvår eller så, hur går de nu?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
CA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L >Kommentar
-
Kommentar
-
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Tur att du är i Stockholmia så man kan skaffa lite yngel. Berätta gärna om tillväxttakt och annat. Jag har läst att de snabbt blir 17cm (inom ett år) medan andra skriver att de växer långsamt. De är rätt kqaxiga också så de kräver nog sin burk inom ett halvår eller så, hur går de nu?Kommentar
-
De har redan lekt . En liten liten samling ägg så små att dom knappt syns. Blir spännande att se om de är kläcks. Frågan är om de redan är redo att bli föräldrar.Kommentar
Kommentar