Några bilder jag tog i går också.
SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Sjukt härlig grönska.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Älskar när man knöar ner så mycket vallesneria i ett kar och kör enbart på det... blir hur fint som hellst!Kommentar
-
Super fint med all Vallesneria ser riktigt härligt ut. Flaggisar är också allt för underskattade ! hur fint som helst
har svårt att få fart/höjd på mina Vallesneria..
så inhandlade en "fredskalla" (tror jag dom heter) och delade upp i karet för att få lite höjd på växterna.
Men tycker tyvärr att mina tetror är dåliga på att stimma "/
har som tidiagre skrivit både kardinal- och koppar tetror ca 40 av varje.Senast redigerad av Kiwii; 14 August 2011, 20:01.Kommentar
-
Kommentar
-
Corydoras sodalis
Nya firrar 4x Corydoras sodalis [VF]CA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L >Kommentar
-
Kommentar
-
CA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L >Kommentar
-
Super fint med all Vallesneria ser riktigt härligt ut. Flaggisar är också allt för underskattade ! hur fint som helst
har svårt att få fart/höjd på mina Vallesneria..
så inhandlade en "fredskalla" (tror jag dom heter) och delade upp i karet för att få lite höjd på växterna.
Men tycker tyvärr att mina tetror är dåliga på att stimma "/
har som tidiagre skrivit både kardinal- och koppar tetror ca 40 av varje.Kommentar
-
Krobia sp. "xingu"
En liten filmsnutt jag tog med mobilen på mina Krobia sp. "xingu" som nyss lagt rom.
Uffe
<iframe width="420" height="345" src="https://www.youtube.com/embed/cOFk98XrUrE?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>Kommentar
-
Hur bäddar man in ett Youtubeklipp. Det här vart ju inte bra
En liten filmsnutt jag tog med mobilen på mina Krobia sp. "xingu" som nyss lagt rom.
Uffe
<iframe width="420" height="345" src="https://www.youtube.com/embed/cOFk98XrUrE?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>Kommentar
-
Hur du gör finns i FAQ på denna plats.
Kortfattat så tar du sista delen av länkadressen och sätter in den mellan [youtube ] [/youtube ]. Jag har medvetet lagt till ett mellanslag innan hakparantesen, för att det inte skall bli en korrekt länk. Ta bort mellanslag och klistra in koden cOFk98XrUrE.
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Tusen tack!!
[QUOTE=Joakim Draktoft;847324]Hur du gör finns i FAQ på denna plats.
Kortfattat så tar du sista delen av länkadressen och sätter in den mellan [youtube ] [/youtube ]. Jag har medvetet lagt till ett mellanslag innan hakparantesen, för att det inte skall bli en korrekt länk. Ta bort mellanslag och klistra in koden cOFk98XrUrE.Kommentar
-
Härlig film och sjukt snygga fiskar.
Kolla artregistret nu.
Kort på honan vore toppen!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar