Kanonfin nugget och samma pris som jag gav för min. Min trotjänare (L-177) är 13 cm nu, men är det larvigaste av alla mina L-malar. Men det är en otroligt vacker fisk. Alla nuggets är väl VF?
SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
-
Jag köpte en gång på vanlig enkel djuraffär för en hundring (1 år sedan) Den är nu 15cm och skön som få men attans på att äta rom, trots att de ska vara vegetarianer vad jag vet.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Hur stor var den när du köpte den? De växer vanligtvis väldigt långsamt. Jag vet inte hur stora de brukar bli. Är din väldigt ljusskygg? Min kommer fram såfort en av mina lampor släcks. Igen av mina L-malar är vegetarianer, de kan äta lite grönt om det bjuds men äter lika gärna räkmix,mygglarver,flingfoder,pellets.Kommentar
-
7cm cirkus, kanske var det 2 år sedan nu när du frågar. Ljusskygg som få men snabbt framme då jag matar med Tetra discus pellets. Har inte sett han på ett tag dock...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Tack! Det är ett bra pris för en vf jag har betalt 499 för en odlad en gång. Nej det finns odlade nuggets. Men vf blir det för hela slanten nu, utseendet + känslan är så mycket bättre ;-)
mvhCA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L >Kommentar
-
Ofan, trodde det va sjukt ovanligt med odlade nugget men kanske skiljer sig på L-018, L-081 och L-177? De jag har/haft har varit VF men detta har jag tagit för givet då jag trodde de inte odlade på dem.Kommentar
-
Det var en l-177 som jag hade tidigare (odlad) Jag har aldrig tidigare hittat en vf i butik. Antingen är det mixen eller 177:an. MvhCA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L >Kommentar
-
Jag får väl söka den faktan i andra trådar, kom på att jag lånar "SA-bilder" tråden....=)Kommentar
-
Kön?
Hej igen nu kommer mina Ramirezi igen :-)
Någon som kan könsbestämma dessa?
Tack på förhand
MVHCA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L >Kommentar
-
-
100% ?
Tack för ett snabbt svar! Då blir det till att skaffa en hane till!
MVHCA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L >Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-