SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
-
SkönhetKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Några av mina nyinförskaffade Bujurquina oenolaemus . Grymt exhalterad!! Tack Uffe för detta, det ska bli väldigt kul. De var lite skygga men det kommer bättre bilder framöver...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Det förstår jag att du är. Exhalterad alltså!
Och de har väl artregistrets mest komprimerade artbeskrivning:
"Föda
Fisken äter i naturen sniglar."
Sniglar och löv gäller dåKommentar
-
Sniglar, det får jag testa...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag har ju ett gäng av dessa igen, Cichlasoma gephyrum
Två första tror jag är hanne och de tre sista hona.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Kommentar
-
TackarKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag har ju ett gäng av dessa igen, Cichlasoma gephyrum
Två första tror jag är hanne och de tre sista hona.
[ATTACH=CONFIG]54275[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]54276[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]54277[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]54278[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]54279[/ATTACH]Kommentar
-
Jag har ett gäng till salu. Ska dra ut en annons...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
-
Kommentar
Kommentar