If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det har lekt flera gånger men inga frisimmare i alla fall. Jag ligger på ph 6 nu med torvfiltrering vet inte vad jag ska göra för att få det att fungera. Tålamod kanske.
Prova artificiellt kläckning en gång och se vad som händer... Alkottar i plastbalja och syresten i .. borde ju sänka pH rejält hmmm
Riktigt läckra. Hur stort kar går de i?
Det kommer definitivt bli lite större jordätare för mig i en hägrande framtid. Just nu har jag några små trevliga guyanacara geayi som något geografiskt inkorrekt sällskapar med mina Uaru, men det vore kul att prova Geophagus altifrons eller Acarichtys heckelii.
Riktigt läckra. Hur stort kar går de i?
Det kommer definitivt bli lite större jordätare för mig i en hägrande framtid. Just nu har jag några små trevliga guyanacara geayi som något geografiskt inkorrekt sällskapar med mina Uaru, men det vore kul att prova Geophagus altifrons eller Acarichtys heckelii.
de går i ett 450 just nu men ska minst fördubblas snart
Det är bara halvvuxen fisk så det ska bli spännande att se när de verkligen färgar ut. Sama med mina nya Biotodoma wavrini , bara halvvuxen fisk än så länge.
mvh
olof
Har du kvar dessa?
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Kommentar