If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Är det hona+hane på mellanbilden?
Mycket snygga firrar och bilder. Riktigt avundsjuk på ett bra sätt
Jag vet inte dom den mindre är en hona. Jag har ytterligare en till och jag är rädd för att de är hannar allihop för dom är så lika. Men som sagt jag är osäker. Dom är stora men väldigt snälla så de hävdar sig inte så man kan avgöra tyvärr.
Ursprungligen postat av DaRe
Skumt med plutten dock. Växer de dåligt brukar de ju dö, så du måste vara väldigt duktig med vattenkvalitet och matning. Kan jag tänka.
Plutten är ett mysterium... hen är en femtedel i storlek men mår jättebra, äter som en häst och är alltid aktiv. Den är också på och buffar på de större xinguensisarna.
Haha nä men munpartiet och formen på kroppen påminner om satanoperca men till färgen påminner det om någon geophagus art... Inte sett dessa tidigare nämligen
Det har lekt flera gånger men inga frisimmare i alla fall. Jag ligger på ph 6 nu med torvfiltrering vet inte vad jag ska göra för att få det att fungera. Tålamod kanske.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Det har lekt flera gånger men inga frisimmare i alla fall. Jag ligger på ph 6 nu med torvfiltrering vet inte vad jag ska göra för att få det att fungera. Tålamod kanske.
Mm, borde väl kunna funka tycker man. Men bilder då, dom var ju så fina
Kommentar