If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Undrar hur länge terrorbalansen kommer fungera med alla gäddorna i karet... Alla artiklar man läser säger ju att det till slut bara finns ett etablerat par kvar. Det verkar gälla alla Crenicichla.
Ja,psittacusen er i kare 5 stk,ca.20,25,cm.,det er bra att gjeddan kan bryne seg på dem av og til,tror hvis det ikke var (target fish) i karet hadde
nok gjeddan kranglet innbyrdes.De 3 gjeddene tror jeg er 2 hunner og hannen ,den største,har en liten spiss på
halefinnen som de 2 andre ikke har.
Flotte svenier og myersi du har.Har undersøkt litt om andre store creniciclaer,marmorata,atababo sp 1,lenticulata,osv,alt kan skaffes,
men det er veldig høye priser.Leverer inn lotto som før,så kanskje en dag...
Det var längesedan det gick SA-ciklider här hemma, men nu är ordningen återställd: Guianacara owroewefi
/Jocke
Kan du se om du har tendenser eller att de har svarta markeringar under hakan och svarta läppar?
mina börjar blir lite röd/oranga på kroppen, främst på ryggen
Några nytagna bilder på mina Retroculus xinguensis . Den största är säkert 25 cm. Sen har jag en pytte som syns på sista bilden, den är lika gammal som de andra. Sen i utvecklingen eller dvärgväxt, återstå att se.
Hur som dom är fantastiskt vackra. Nackdelen är att de börjar färga ut väldigt sent.
Några nytagna bilder på mina Retroculus xinguensis . Den största är säkert 25 cm. Sen har jag en pytte som syns på sista bilden, den är lika gammal som de andra. Sen i utvecklingen eller dvärgväxt, återstå att se.
Hur som dom är fantastiskt vackra. Nackdelen är att de börjar färga ut väldigt sent.
Kommentar