SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
En ny art hemma hos mig som inte synts så mycket på forumet:Kommentar
-
En art jag fick hem till mig i somras och som inte heller synts så mycket på forumet:Kommentar
-
Min Aequidens sp. "jenaro herrera" hane, surgubbe!
mvh
olofKommentar
-
Hehe jodå det är din hanne. Han är rätt grå jämfört med honom men det är kombo med blixt och foto. Dock har jag väldigt bleka färger på alla firrar just nu. Håller på att jobba upp deras trivsel. Körde i en del salt i helgen och det har haft bra effekt...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
///David
-
mvh
olofKommentar
-
Kommentar
-
-
Trevliga bilderKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Fina bilder!
Intressant firre, ser elak ut med är "snäll".
Jag har 2 stycken själv.
UffeKommentar
-
Kommentar
Kommentar