Yngelvallning
SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
-
Härligt!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
Snygga, hane överst sedan honan eller hur?! Med tanke på den brantare pannan på övre. Hmm, jag borde ju känna igen mina gamla firrar ;-)Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Jo det är små kaxiga individerKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Sketfina! Kul med lite ovanligare arter.
Aldrig haft nån larvofil munruvare eller liknande, kan tänka mig att det är väldigt intressant att se lek på sådanahär firrar med förädrar som byts av med munruvande å sånt. lixsom ett mellanting mellan "traditionella" munruvare och "traditionella" substratruvare.Kommentar
-
Sketfina! Kul med lite ovanligare arter.
Aldrig haft nån larvofil munruvare eller liknande, kan tänka mig att det är väldigt intressant att se lek på sådanahär firrar med förädrar som byts av med munruvande å sånt. lixsom ett mellanting mellan "traditionella" munruvare och "traditionella" substratruvare.Kommentar
-
ja jag kan tänka mig att det är kul som sagt. lite variation emellanåt förnöjer ju. Ja hoppas du får lek på dem framöver, och om du får det, keep us posted här i tråden.Kommentar
-
Kommentar
-
När man talar om trollen så står dom i farstun
Kommentar
-
De är väldigt lekvilliga helt klart, grattisKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Ett par rariteter, hane och hona av Cichlasoma atromaculatum VF "Rio Atroto" Mycket svåra att fota, försvinner direkt när man kommer med kameran. Man kan ju tycka att fiskar som är mellan 18-22 cm ska vara lättfotadeMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar