SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
-
-
Du har kvar dina diskusar, ser jag! "Gojan" ser ju riktigt trevlig ut!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Jo "plattisarna" e kvar, dem har haft det lite jobbigt ett tag då de har gått tillsammans med bl.a 2 st 40+ cm P.splendida som haft dagliga uppgörelser, som resulterat i "vitskitare" men dem är borta nu. Senast måndag kväll hoppas jag kunna presentera deras nya "grannar" riktiga rariteter, bilder kommer.Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Häftiga fiskar Uffe och Ove!
Jag trode inte H. severus fanns i Sverige. Extra kul att du har yngel på dem. Hoppas att du drar upp ett gäng så att fler kan prova dena raritet.
Snygg Papegojciklid Ove. En riktigt häftig art det med.
Mvh
OlofKommentar
-
Alla bidrag från 1:a Oktober tillgodoräknas om jag får frågan. Jag tror dina bidrag var tidigare. Men glöm inte artbeskrivningar samt släktesbeskrivningar.- kolla vad som saknas. Många möjligheter.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Hej gott folk! Jag är ny här. Har tittat igenom hela tråden och måste säga att ni har riktigt fina firrar! Här kommer lite bilder från mitt kar, 720l, det är lite av ett work in progress, har inte riktigt bara SA firrar i, men det kommer med tiden. även lite riktiga växter
Kommentar
-
-
Välkommen hit!!
Vad har du för besättning?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
det är en liten grupp än så länge med..
Agamyxis pectinifrons
Platydoras costatus
Crenicichla albopunctata
Andinoacara pulcher
Hypsophrys nicaraguensis
Rocio octofasciata
Leporinus fasciatus fasciatus
+ancistrus, gibbi, några botior-Kommentar
-
Ett par bilder på nyvakna firrar innan belysningen tänds.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar