M. festiva-par med kaka.
SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
-
I brist på nya fiskar får jag väl lägga upp lite gamla bilder på fiskar jag hade för nått årsen sådär. Här M. festiva med frisimmare.Kommentar
-
Kommentar
-
Härligt! Gammalt är bra i vissa fall.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
250L: 6st (3+3) Flaggciklider
stim med kongotetror
4st (2+2) gula palettciklider
hade även några små ancistrusar ett tag.
Funderar du på flaggor? Är ändå rätt många ciklider som funkar med dem, bara temperamentet och vattenvärdena stämmer så...
(De blir dock jävligt aggressiva mot artfränder vid lek).Kommentar
-
250L: 6st (3+3) Flaggciklider
stim med kongotetror
4st (2+2) gula palettciklider
hade även några små ancistrusar ett tag.
Funderar du på flaggor? Är ändå rätt många ciklider som funkar med dem, bara temperamentet och vattenvärdena stämmer så...
(De blir dock jävligt aggressiva mot artfränder vid lek).Kommentar
-
Kommentar
-
Lite sugen, sitter och funderar på vad jag ska ha i mitt SA-sällskapskar. Just nu har jag 4 stycken scalarer, 15 sorgmanteltetror, 5 stycken bolivianska fjärilar, 3 ancistrus och 2 långsträckta pansarmalar. Funderar lite på ett par diskusar eller vad jag ska ha annat för något.Kommentar
-
Guianacara stergiosi
Här kommer en (tyvärr lite avhuggen) bild på de Guianacara stergiosi som tidigare var i min ägo. Känn er fria att använda bilden i artregistret om ni vill!Kommentar
-
Här kommer en (tyvärr lite avhuggen) bild på de Guianacara stergiosi som tidigare var i min ägo. Känn er fria att använda bilden i artregistret om ni vill!
Mvh/Andreas.Kommentar
-
Stilig firre, är det hanne i förgrund och hona där bakom?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Guianacara geayi
I morse tog min Guianacara geayi fram sina småttingar. Hanen ser lite lustig ut i tryne, men han är en riktig kämpe för han har haft svår HIH 2 gånger, nästan uträknad men kommit igen
Kommentar
-
Underbara fiskar. Verkligen ett udda tryne på den hannen, putmun. Jag har också ett gäng yngel på uppdrift. 2cm stora nu.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar