SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
-
haha e så inne på CA-ciklider så jag glömde av mig... detta skall ju ligga i SA-tråden!Lämna en kommentar:
-
-
-
Tack för tippsen!
Fastnade väldigt mycket för Guiana Owroewefi och Guiana Dacrya (ska läsa på lite mer om dom). Hoppas att jag kan beställa dom från Arken Zoo här i lkpg..Lämna en kommentar:
-
Guianacara som alltid
Kolla bildöversikten för Geophagus för en ide om storleksskillander.
Annars är ett hett tips: Geophagus sp. "orange head tapajós"Lämna en kommentar:
-
-
-
Tack!
Jag har 15 st vf dolkstickstetror (bleeding hart), 30tal mix av glödband/svartneon tetror. 10 st sterbai, 10 st vf acutus (tror jag). 2 st chokladciklider (hona/hane) 4 st Peruanska scalarer (varav 1 par). 2 st jätte grenmalar. 1 leopardpleco.
Vill utöka med 4-5 st Peruanska scalarer och mer svartneon/glödbands tetror (ca, 30-40 st till..)Lämna en kommentar:
-
Otroligt vackert!! antar att det är på den nordamerikanska kontinenten?
Jag skulle vilja någon gång framöver, prova att starta svensk tanninrik skogssjö biotop.Lämna en kommentar:
-
Tack!
Jag har 15 st vf dolkstickstetror (bleeding hart), 30tal mix av glödband/svartneon tetror. 10 st sterbai, 10 st vf acutus (tror jag). 2 st chokladciklider (hona/hane) 4 st Peruanska scalarer (varav 1 par). 2 st jätte grenmalar. 1 leopardpleco.
Vill utöka med 4-5 st Peruanska scalarer och mer svartneon/glödbands tetror (ca, 30-40 st till..)Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: