Jag vet faktiskt inte vad det är för Diadema. Jodå jag har hittat tillbaka. Har precis köpt ett 325l kar som jag skall ha SA i.
SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
-
Är det någon som vet var man kan få tag i Crenicichla Wallachii. Det här är en bild på en ur paret som jag hade 2007. fångstplats Rio cumina.
To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
En lite häftig på stridande metae och Guinacara.
-
Härliga bilder MatzKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
[QUOTE=DaRe;838557]ÄVad är det för Diadema du hade Matz?
Med den här bilden kanske det går att bestämma vilken Diadema det är. Visar också en bild på mitt gamla 720.
-
Snygg burk du hade.
Vet inte riktigt vilken det kan vara, men jag tror inte det är peru varianten som ser lite annorlunda ut:
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Skaffade mig ett par fjärilar idag! Riktigt snygga om jag får säga vad jag vill!To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
-
Det vet jag faktiskt inte! Får fråga nästa gång jag är akvarieaffärenTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Kommentar
-
Det var ena snabba fjärilar! Två dagar efter jag köpte dem så har de lekt. Jag hade turen att se hela scenariot. Nu jagar de bort alla fiskar trots att många av dem är flera gånger större.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Nu har det varit för mycket smått ett tag så här kommer en bild på mina stor påfåglar för att bokstavligen väga upp det lite:
//KajKommentar
-
Det sorgliga är att de brukar dö inom sex månader, vi får hoppas att du bryter den trenden.Kommentar
-
Tog lite bilder idag. De är inte av bästa kvalitet eftersom jag bara har en kompaktkamera.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Snyggt stenrös där den stackars tapajosen kan gömma sig från stora stygga fjärilscikliden.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar