Både gäddorna och pappegojorna är riktigt fina!
Hoppas jag någon dag ska kunna få tag i pappegojor till bra pris.
SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
-
Sneglat på de som funnits på glaser ett tag men de var VF och kostade nästa 400kr styck så därför jag inte riktigt kastat mig över dem. Nu när akvarieteknik hade inne dessa odlade så billigt kunde jag inte låtabli.Lämna en kommentar:
-
Ja balzinii ska väll ha det lite svalare?
Tur Satanoperca daemon också gärna vill ha det varmt så för mig kommer der nog bli en bra kombo.
De var dock inte så dyra, fick ge 79kr styck från akvarieteknin via djurmagazinet i Uppsala.Lämna en kommentar:
-
Mitt senaste inköpt, Uaru amphiacanthoides , Bra mycket mindre än jag först trodde de skulle vara, bara runt 3cm.
Synd att de är så värmekrävande, annars skulle de säkert funka ihop med balzaniiLämna en kommentar:
-
Mitt senaste inköpt, Uaru amphiacanthoides , Bra mycket mindre än jag först trodde de skulle vara, bara runt 3cm.Lämna en kommentar:
-
600 liter SA (svartvatten) med Geophagus orange head tapajós, Geophagus argyrosticus, Hypeselectara Temporalis, Cleithracara maronii .Lämna en kommentar:
-
Gymnogeophagus balzanii
En liten film på mina ganska skygga nykomlingar, Gymnogeophagus balzanii . I karet, 375 liter, går sex ensamma, en hane säker, ytterligare en möjlig hane som ej syns här.
Inga färgexplosioner, men lite färg kanske kommer. Hanen på filmen ca 10 cm, honor runt 7-8 cm.Lämna en kommentar:
-
Nu lär jag inte få tag i några yngel denna gång men jag ska placera dem i en egen burk senare...
Uppdaterad filmsnutt med yngel
Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: