SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
-
Uaru, Härligt. Bra storlek också. har de lekt? Brukar de leka i akvarium?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
aaa lite ovanligt så Dom har inte lekt än Det ska tydligen gå att få yngel med dom om man skaffar ett några stycken och låta dom gå varandra en tid och låta dom bilda par. Jag har 7 Stycken fina rackare här hemma så chansen är god får man sägaKommentar
-
Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Härliga bilder. Då känner jag mig sugen på en filmockså. Du brukar ju vara duktig på det!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Hehehe. Jag älskar att ha rätt!!
Störtskön film! Detta är i min mening de bästa höjdpunkterna för en akvarieägare!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Flagghanarna, de stora Flaggorna är kungarna i karet. Den dominanta Jordätarhanen flyttar på sig utan att argumentera.Kommentar
Kommentar