SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
-
Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
mvh
olofKommentar
-
De ska få växapå sig först och främst så ska jag skaffa mig lite bättre koll framåt hösten så får jag se om jag kan förbättra deras förutsättningar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Denna webbplats är till salu! biotopaquarium.de är din första och bästa källa för all information du letar efter. Allt från allmänna frågor till vad du kan förvänta dig att hitta här, biotopaquarium.de har allt. Vi hoppas att du hittar vad du letar efter!
mvh
olofKommentar
-
Bra länk! tackarKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
Går en cichla i sandby nu (gjorde sist jag var där iaf) Kommer dock ej ihåg om det var en temensis eller ocellaris men nån av dom två var det iaf.Kommentar
-
Kommentar
-
Tyckte cichlorna var kul men mina blev bara runt 15 cm sen dog hela gruppen knall å fall inga andra fiskar så dom måste ha haft något genetiskt fel, blev aldrig att jag skaffade några nya.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar