SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
Nice! Ser ut som att dom har vuxit på bra!
Jag har bestämt mig för att skaffa Crenicichla sveni till mitt 540 Liters. Fin gädda som dessutom går naturligt tillsammans med Caquetaia myersi cikliderna i Colombia.
lykke til..Lämna en kommentar:
-
Jag har bestämt mig för att skaffa Crenicichla sveni till mitt 540 Liters. Fin gädda som dessutom går naturligt tillsammans med Caquetaia myersi cikliderna i Colombia.Lämna en kommentar:
-
-
Väldigt läcker krabat på bild 2 och 4. Är det Heros notatus ? Typ hurstor är den?
Skulle tippa på att han är uppe i 20-25 cm nu. Stor och ståtlig!Lämna en kommentar:
-
Väldigt läcker krabat på bild 2 och 4. Är det Heros notatus ? Typ hurstor är den?Lämna en kommentar:
-
-
Piggar upp med en filmsnutt på mina yngel...
Bujurquina oenolaemus och Heros severus (den munruvande hanteln).
Dom är ungefär lika unga, går i lika stora burkar men redan skiljer dom sig i beteende.
När jag ger Bujurquinerna mat så regerar dom typ när maten sjunker ner till dem.
Däremot hantlarna dom flockas direkt vid ytan direkt handen kommer nära.
Lämna en kommentar:
-
Vilken snygging!!! Var det VF från tropisk eller subtropiskt ursprung?
Jag har aldrig haft dessa då jag trott att de är lite svåra och känsliga, speciellt HIH och att få till det här med en kallare period.
Kanske är det inte nödvändigt?
Man blir ju sugen att testa dem nångång i framtiden när man ser dessa bilder.
Mvh
Uffe
När jag läst runt på nätet verkar det inte vara några problem om den går i 18-21 grader.
De finns på grossistlistorna iblandLämna en kommentar:
-
-
Ja, kroppsformen för dessa är makalöst vacke roch annorlunda. Så kompakt. Ja, de vore ju nåt utöverf det vanliga!Lämna en kommentar:
-
Vilken snygging!!! Var det VF från tropisk eller subtropiskt ursprung?
Jag har aldrig haft dessa då jag trott att de är lite svåra och känsliga, speciellt HIH och att få till det här med en kallare period.
Kanske är det inte nödvändigt?
Man blir ju sugen att testa dem nångång i framtiden när man ser dessa bilder.
Mvh
UffeLämna en kommentar:
-
När man ändå e inne i ett stim så kör vi la några bilder på mitt Andinoacara pulcher F1 lekpar oxå då.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: