SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
-
Men jag tror nog att de är fullvuxna nu och är då som en vanlig kurvciklid ungefär, något lite större kanske.Kommentar
-
Kommentar
-
Hade själv Krobia Itanyi, eller Aequidens Itanyi som den hette på 70-talet.
Även kallad Delfinciklid. Finns de över huvudtaget i Sverige idag?
I alla fall så är detta en inspirerande tråd att titta på.
Mitt CA intresse börjar svalna nu så jag har så smått börjat snegla på SA istället.
9 st Caquetaia Myersi är införskaffade, får se till att lägga upp någon bild på dem i framtiden.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
De har Krobia Itanyi på akvarielagret. Jag spanade på dem idag när jag var där. De är vackra firrar utan tvekan. Ack för många man vill ha som vanligt. Tråkigt att behöva välja.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Min Heros sp Red shoulder.
Köpte henne i denna storlek och hon har inte vuxit nämnvärt på 1,5 år. Även ryggfenan har haft denna skada under hela tiden. Vad beror den på? Gammalt slagsmål? Jag tycker också hon är för liten för att ha slutat växa, men det kanske kan vara så att hon haft det tufft och inte vuxit som hon ska.
Ögat ser lite oproportionerligt stort ut mot kroppen jämfört med hannen som nu är bra mycket större än henne (var hälften så stor när jag köpte han) och hans öga är mycket mindre än hennes.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Aequidens sp. Janero HerreroKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jag har 3 vildfångade och maken till glupska fiskar får man leta efter. Värre än Geophagus tapajos orange heads och i nivå med Salvinin jag har i ett annat akvarium. Ser framemot att de växer upp!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag har 4 Vf firrar som skall vara 2 par.
Här kommer lite bilder.Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Ser ut att vara av samma storlek som mina. Säkert samma gäng från glaser med andra ord.
Snygga är dem, men får hoppas de växer upp och blir lika vackra som bilden i artregistret:
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Akvarielagret. De har kvar ett gäng vildfångade. Tror Glaser fortfarande har för beställning.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Lite fler bilderKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar