SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
Skumt med plutten dock. Växer de dåligt brukar de ju dö, så du måste vara väldigt duktig med vattenkvalitet och matning. Kan jag tänka. -
Är det hona+hane på mellanbilden?
Mycket snygga firrar och bilder. Riktigt avundsjuk på ett bra sättLämna en kommentar:
-
Hum, jo man kan ju tro att allt korsar sig hos mig, lustigkurre
(med tanke på http://www.ciklid.org/forum/showthre...ctabilis/page2)Lämna en kommentar:
-
Några nytagna bilder på mina Retroculus xinguensis . Den största är säkert 25 cm. Sen har jag en pytte som syns på sista bilden, den är lika gammal som de andra. Sen i utvecklingen eller dvärgväxt, återstå att se.
Hur som dom är fantastiskt vackra. Nackdelen är att de börjar färga ut väldigt sent.
[ATTACH=CONFIG]52231[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]52232[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]52233[/ATTACH]Lämna en kommentar:
-
Några nytagna bilder på mina Retroculus xinguensis . Den största är säkert 25 cm. Sen har jag en pytte som syns på sista bilden, den är lika gammal som de andra. Sen i utvecklingen eller dvärgväxt, återstå att se.
Hur som dom är fantastiskt vackra. Nackdelen är att de börjar färga ut väldigt sent.
[ATTACH=CONFIG]52231[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]52232[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]52233[/ATTACH]Lämna en kommentar:
-
Retroculus xinguensis
Lämna en kommentar:
-
-
Trodde jag också igår, innan Rickard fick mig att inse att jag hade hittat på det självLämna en kommentar:
-
Jag måste ha tänkt allvarligt fel när jag antecknade artnamnet, det är inte Guianacara owroewefi jag har utan Guianacara sphenozona .
/JockeLämna en kommentar:
-
Det var längesedan det gick SA-ciklider här hemma, men nu är ordningen återställd: Guianacara owroewefi
/Jocke
mina börjar blir lite röd/oranga på kroppen, främst på ryggenLämna en kommentar:
-
Tack Uffe. De går lite trångt för tillfället, men kommer att få mycket mer plats så fort jag får klart lokalen.
-
Jag måste ha tänkt allvarligt fel när jag antecknade artnamnet, det är inte Guianacara owroewefi jag har utan Guianacara sphenozona .
/Jocke
Mvh
UffeLämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: