En liten VF Cichlasoma Atromaculatum hane ca 9cm. (ber om ursäkt för den dåliga kvaleten)
SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jag håller min ensamma i ett 720 än så länge, så jag vet inte riktigt hur dom är, men dom jagar ju varandra lite men ingen fara, än så länge Dom ska ju vara rätt närbesläktade med Festae, och dom är ju rätt tuffa.. Dom ska bli runt 25 cm..Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
aequidens pulcher
Jag har precis köpt mig en hyffsad kamera så här kommer ett par bilder på mina blåciklider som är 2 månader gamla hos mig.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Snygga pulcher! Ser ut att vara ett snygga akvarium de simmar i har du en helbild?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kul att du nämner det.mitt akvarium är helt åt skogen! Har klippt ner de flesta av växterna för att de var beväxta med alger, inredningen är ett skämt. Men jag kan lägga upp bild på det så får ni hjälpa mig att inreda det! Vad sägs?Kommentar
-
hehe, det låter nåt det. Kanske skulle du lägga den i en egen projekttråd i så fall.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Flaggciklider med yngel
Tog detta foto 2007 då hustrun och jag bodde ett antal dagar och nätter på en flotte i Rio Juma i Amazonas. Hittade det nu när jag gick igenom en massa bilder i arkiven...
Flaggciklider med yngel.
Kommentar
-
Mvh FredrikKommentar
-
Läckert.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar