Hon lägger äggen djupt inne i en hålighet i en stor rot. Svårt att få ut dem. Roten för stor att flytta.
Jag funderar på om denna art trivs bäst med lite mindre vattenbyte. Kör 30-40 % per vecka nu.
SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
Prova artificiellt kläckning en gång och se vad som händer... Alkottar i plastbalja och syresten i .. borde ju sänka pH rejält hmmmLämna en kommentar:
-
-
Det har lekt flera gånger men inga frisimmare i alla fall. Jag ligger på ph 6 nu med torvfiltrering vet inte vad jag ska göra för att få det att fungera. Tålamod kanske.Lämna en kommentar:
-
Japp Hur gick med dina sp Nannacara? Dom var ju sjukt snygga! Yngel?Lämna en kommentar:
-
-
-
-
fan va bra dem gör sig i ditt kar! gäddorna är snygga med!Lämna en kommentar:
-
Älskar dessa fiskarna! Är som två militär gröna tanks i karet. Känner verkligen att de var de komplement jag var ute efter!
Samt en bild av två luriga gäddor...
Lämna en kommentar:
-
ska se om jag kan ta några bilder på plättarna i karet o ett par på jordätarna med.Lämna en kommentar:
-
Hum, jo man kan ju tro att allt korsar sig hos mig, lustigkurre
(med tanke på http://www.ciklid.org/forum/showthre...ctabilis/page2)Lämna en kommentar:
-
Plutten är ett mysterium... hen är en femtedel i storlek men mår jättebra, äter som en häst och är alltid aktiv. Den är också på och buffar på de större xinguensisarna.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: