SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
Biotodoma wavrini ? De är inte kvar. Jag sålde dem i samband med att jag bytte till fler och mindre akvarium för att kunna odla mer. Biotodma är som bekant i det närmaste omöjlig att odla.
Mvh
OlofLämna en kommentar:
-
Det är bara halvvuxen fisk så det ska bli spännande att se när de verkligen färgar ut. Sama med mina nya Biotodoma wavrini , bara halvvuxen fisk än så länge.
mvh
olofLämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
-
-
-
Riktigt läckra. Hur stort kar går de i?
Det kommer definitivt bli lite större jordätare för mig i en hägrande framtid. Just nu har jag några små trevliga guyanacara geayi som något geografiskt inkorrekt sällskapar med mina Uaru, men det vore kul att prova Geophagus altifrons eller Acarichtys heckelii.
Lämna en kommentar:
-
Riktigt läckra. Hur stort kar går de i?
Det kommer definitivt bli lite större jordätare för mig i en hägrande framtid. Just nu har jag några små trevliga guyanacara geayi som något geografiskt inkorrekt sällskapar med mina Uaru, men det vore kul att prova Geophagus altifrons eller Acarichtys heckelii.
Lämna en kommentar:
-
-
[QUOTE=salmberg;931893]Tack Rickard! Precis, som en fiskknarkare och man har alltid ett akvarium för liteLämna en kommentar:
-
[QUOTE=Uffe Lindström;931868]Att hitta och köpa ovanliga fiskar man letat efter gör den här hobbyn så himla kul
Håller med dig Uffe. Nästan som en kick när man hittar något nytt. Lycka till med de nyköpta. Riktigt fina.Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: