Riktigt fina scalarer Zenon bara att gratulera! Bör vara lättsålda ..
SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
-
En bild på min hantelhanne. Jag gillar dessa fiskar. Riktigt snygga.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Trevlig film Kaj. Ditt påfågelpar är kusligt likt de par jag hadde. Jag sålde paret jag hadde till Jägerzoo för två år sen. Har för mig de gick vidare till en kille i Vellinge men är osäker.. Hur länge har du haft dom?Kommentar
-
//KajKommentar
-
Jag sålde dom till jäerzoo. Möjligt att någon haft paret ett tag och sen sålt de till Sandby. Men det är omöjligt att veta. Hadde paret i 7-8år och dom var i toppform.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
När man ser den hanteln blir man sugen och skaffa några såna. Kan man ha dom tillsammans med dvärgciklider och discus.Med typ apistogramma arter.Kommentar
-
Min uppfattning är att hantlar är väldigt milda men samtidigt klarar de av tuffa klimat. Jag vet de som har hantlar med dvärgciklider och jag tror säkert det går om utrymmet inredningen tillåter det. Discus, tja varför inte på samma grunder som med dvärgciklider.
Jag har hantlar med Geophagus och där är "orange headsen" de tuffaste/aktivaste.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Min uppfattning är att hantlar är väldigt milda men samtidigt klarar de av tuffa klimat. Jag vet de som har hantlar med dvärgciklider och jag tror säkert det går om utrymmet inredningen tillåter det. Discus, tja varför inte på samma grunder som med dvärgciklider.
Jag har hantlar med Geophagus och där är "orange headsen" de tuffaste/aktivaste.Kommentar
Kommentar