Vargjakt!
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Helt rätt, så med mer varg som tar älg, kommer det att ske färre viltolyckor.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Apropå att vargar går hårt åt älgstammen så pratade jag i förmiddags med farsan och dom hade den första förmiddagen av jakten skjutit 6 älgar så för honom var det den kortaste älgjakten någonsinKommentar
-
Det finns väl flera fall där mördare fått lindriga straff p.g. av "förmildrande omständigheter", "psykiskt sjuka" o.s.v.
Om jag anses som korkad för min uppfattning av media och mina åsikter, får det stå för er.
I vilken grad kan man förolämpa folk på det här forumet egentligen???Kommentar
-
Om folk tror att det är så innebär det rent ut sagt att folk är korkade.
Apropå att vargar går hårt åt älgstammen så pratade jag i förmiddags med farsan och dom hade den första förmiddagen av jakten skjutit 6 älgar så för honom var det den kortaste älgjakten någonsin
Du skriver som att du hävdar att vargarna gynnar älgstammen?!?!Kommentar
-
Det finns väl flera fall där mördare fått lindriga straff p.g. av "förmildrande omständigheter", "psykiskt sjuka" o.s.v.
Om jag anses som korkad för min uppfattning av media och mina åsikter, får det stå för er.
I vilken grad kan man förolämpa folk på det här forumet egentligen???
Ge gärna ett exempel...Kommentar
-
Kommentar
-
I vilken grad kan man förolämpa folk på det här forumet egentligen???
Men jag har anmält det, det kan du också göra, det finns en symbol längst nere till vänster.JanneKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Jag tror att vargjakt vore bra för det skulle göra dem något skyggare - så se först till att 20-dubbla vargstammen och ha sedan licensierad vargjakt.
Annars är väl problemet just nu den stora tillväxten i vildsvinsstammen och det vore bra om sveriges jägare i högre grad riktade in sig på avskjutning av dessa.Kommentar
Kommentar