Vargjakt!
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Trana kan man göra golvlampa avKommentar
-
Kommentar
-
-
De flesta av anti-jaktpersonerna här på forumet ser oss ju så, vi slaktar djur till höger och vänsterKommentar
-
Kommentar
-
Värden är full av blodtörstiga skjutglada jägare som bor avsides och en klick blommiga trädkramare som bor i storstan och försvarar alla rovdjur på jorden.
Kommentar
-
Har du sett motorsågsmasakern? Där kommer en folkabuss med de senare i klorna på de förra som visar sig vara ett gäng galna fnittrande kannibalistiska dårar. Scenen när de äter middag är helt sanslös. Den är inte speciellt våldsam som alla tycks tro. Ja, ja, nu spårar jag ur märker jag.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Har du sett motorsågsmasakern? Där kommer en folkabuss med de senare i klorna på de förra som visar sig vara ett gäng galna fnittrande kannibalistiska dårar. Scenen när de äter middag är helt sanslös. Den är inte speciellt våldsam som alla tycks tro. Ja, ja, nu spårar jag ur märker jag.
Sorry, jag undviker sådana filmer då jag tycker det är jobbigt att se blod.Kommentar
-
Har du sett motorsågsmasakern? Där kommer en folkabuss med de senare i klorna på de förra som visar sig vara ett gäng galna fnittrande kannibalistiska dårar. Scenen när de äter middag är helt sanslös. Den är inte speciellt våldsam som alla tycks tro. Ja, ja, nu spårar jag ur märker jag.
För övrigt tycker jag att kanadagåsen borde ätas lite mer.Har haft akvarium i tjugo år och samlat ett halvt års erfarenheter. Snart ska jag lägga till ett halvår.Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Får du tag på ungfågel och tillagar den rätt, blir den faktiskt smarrig. Testa att göra "tjälknöl" på brösten, med potatisgratäng och en "well´s bombardier" är söndagsmiddan i hamnKommentar
Kommentar