OB, MC och hybridtråden
Kollaps
X
-
Har också trewavasae MC/OB Red top Thumbi West, men mina ser inte alls ut som dina. Mina kanske är avlade på "för länge", stammen är verkligt stabil - varje kull ger ca 75 procent MC/OB:s (alla honor blir OB, hälften av hannarna MC). Vet du hur långt ifrån VF dina är? Jag har noll koll på mina, är en stam som jag plockat upp någonstans för längesedan och sedan har de hängt med. Första gången jag såg dem tyckte jag de var direkt anskrämliga, men efter något år tyckte jag att de hade charm. Ska se om jag kan återkomma med några bilder.
Hilsen,
/P
Här är två foton till
Hanen
HonanLämna en kommentar:
-
Här kommer en Aulonocara "Eureka" som nu mera har flyttat några mil väster ut. Platsar väl nästan i den här tråden i alla fall....
/JockeLämna en kommentar:
-
-
-
-
Har också trewavasae MC/OB Red top Thumbi West, men mina ser inte alls ut som dina. Mina kanske är avlade på "för länge", stammen är verkligt stabil - varje kull ger ca 75 procent MC/OB:s (alla honor blir OB, hälften av hannarna MC). Vet du hur långt ifrån VF dina är? Jag har noll koll på mina, är en stam som jag plockat upp någonstans för längesedan och sedan har de hängt med. Första gången jag såg dem tyckte jag de var direkt anskrämliga, men efter något år tyckte jag att de hade charm. Ska se om jag kan återkomma med några bilder.
Hilsen,
/PLämna en kommentar:
-
Härliga foton och underbar filmsnutt Carsten och Johan
Lite Malawi då:
Korall zebror
Trewavasae Thumbi West MC
Trewavasae Thumbi West (ska man kalla denna hybrid eller?)
OB AulonocaraSenast redigerad av stiffe; 25 December 2009, 06:43.Lämna en kommentar:
-
suveränt läckra troffar och speciellt Golden Kalambon på alla bilderlite offtopic på art men det var ett bra tag sen Marmelade Cats-malawi var inne..Undrar egentligen varför!?
Lämna en kommentar:
-
-
Tycker
att Golden Kalambon ser brutal ut på era bilder/film
Ös på med fler sådana bilder!Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: