OB, MC och hybridtråden
Kollaps
X
-
Tack för bilderna. Den undre tycker jag redan är riktigt snygg! De andra blir säkert lika bra när de får färga ut ordentligt.Lämna en kommentar:
-
Hur kan intresset vara lågt för sådan fisk? Helt klart favoriten (och den enda jag har) från malawi. Hade jag haft vägarna förbi hade jag förmodligen inte kunnat låta bli och slagit till på alla.
Har sagt det förr men det tåls att sägas igen, grymt snygg fisk! Du har inga bilder på de andra?
De går i olika kar så ljuset skiljer sig något.Lämna en kommentar:
-
Kanske är lite fel tidpunktHar en hane i varje troffeburk, sedan har jag åtminstone 7 st. (5 MC+2 blå/gula hanar) i en burk som är riktigt snygga som jag tänkte göra mig av med, men det är som du säger favorit malawi, man behöver fler burkar......och man drar sig och göra sig av med dem, men till rätt köpare.......
Skall se om jag inte kan ta ett par bilder i kväll på några andra hanar vilket jag tror kan bli något om några månader.
När jag är klar med gallringen så tänkte jag ha en burk med 3-4 hanar och ett gäng honor.Lämna en kommentar:
-
Hur kan intresset vara lågt för sådan fisk? Helt klart favoriten (och den enda jag har) från malawi. Hade jag haft vägarna förbi hade jag förmodligen inte kunnat låta bli och slagit till på alla.
Har sagt det förr men det tåls att sägas igen, grymt snygg fisk! Du har inga bilder på de andra?Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Två fläckiga firrar från andra sidan pölen. En odlingsform av den vanliga sebracikliden som simmar runt i ett akvarium här hemma. De är egentligen korsningar mellan Calico (fläckiga grundvarianten) och en särskilt snygg standardsebrahane.
Egentligen är jag vildformsfundamentalist - fast de här gillar jag!Lämna en kommentar:
-
Fina bilder och fiskarTrewavasae är nog den malawiciklid jag gillar mest
Lämna en kommentar:
-
-
L. Fuelleborni Katale
Lägger in en bild på en katale som har blivit lite annorlunda fick en kull som inte är så fläckiga.
Lite kul med lite annorlunda tycker jag. Sista min katale hanne altså fadern.
Tomas[ATTACH=CONFIG]44144[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]44145[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]44146[/ATTACH]Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: