If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag undrar också. Är man inte själv duktig fotograf, så väntar man alltid ivrigt på månadskiftena, så att man får se en ny omgång grymma foton och rösta såklart...
Jag har försökt att få igång den ett par ggr men det vill inte. Joakim är ju i Karibien så det är lite svårt att få support. Jag har skrivit till honom och inväntar svar.
Förfarandet för att dra i gång årsfinal är något annorlunda jämfört med en vanlig månadstävling.
Ni behöver inte stressa ihjäl er. Jag är mer än nöjd med erat slit för hemsidan. Själv klarar man knappt att starta datorn, så man är glad att det finns folk som ids och kan...
Som sagt..det är finalen där alla vinnare under året samlas till en sista röstning om vilket foto som varit bäst 2009. Borde vara tuffare nu...
Sant, och det märks verkligen! otroligt svårt, jag måste nog ha ett par dagar till på mig. Just nu så går det inte. Har 5 olika som favorit... Hur ska man skilja dem åt måntro....
Kommentar