Nybörjare :)
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Växer som tokar!!1000l CA..... i trappen!!!Kommentar
-
Tack tack. Kul att fler än Jag uppskattar dom Klart du ska behålla fiskarna, växer så de knakar o blir kanon granna i färgerna.1000l CA..... i trappen!!!Kommentar
-
Vart har du fått tag på dina?
Min hane är nog ca 23cm men honan e betydligt mindre ca 16cm, brykar vara ganska stor skillnad i storlek på könen om dom e jämn gammla.
Men hur som helst så e dina kanon fina.CAKommentar
-
Mycket fina bilder TonyTiger! Får man undra hur länge du haft den vackra sanden i - lystern är enorm.Kommentar
-
Köpte dom av Janne på 4 tassar här i Lkpg, vet inte vart han hittat dom.
Tackar tackar. Anade redan i butiken att dom hade potential1000l CA..... i trappen!!!Kommentar
-
Sanden på dom första bilderna med bl.a JD paret har varit i karet sen uppstart i Januari.
Dom senare bilderna har sanden också varit i sen uppstart av det karet i Juni tror jag.
Håller helt med om sanden, tycker den är riktigt snygg även om dom flesta rekomenderar mörkare sand. Vet inte tillverkare men Pwss har den o kallar den helt enkelt "vit ciklidsand"1000l CA..... i trappen!!!Kommentar
-
Min Yellow belly Albert muckar med alla, fattar inte att han är mindre än bl.a Guldsöm & JD hanarna så han har nästan konstant trasig läpp!!
Först lite bilder på Jd vs Albert, tyvärr lite suddiga.1000l CA..... i trappen!!!Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar