Jag betalade i början av december och vill gärna få upp möjligheten att ladda upp bilder, men det verkar dröja. Går inte det att lösa utan att man väntar på ciklidbladet eller annat utskick?
Medlemsavgift 2010, Jag har betalt, har Du?
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
Sökte gruppmedlemskap den 16/12.
Har inte hört något. Någon som vet varför???
0079 Leffe SöderströmLeffe SöderströmKommentar
-
All behövlig info finns både på hemsidan och i Ciklidbladet (sid 4). Det känns väldigt onödigt att slösa pengar på en skild inbetalningslapp nu på 2000-talet. Dessutom visade det sig att banken (av någon anledning) inte godkände den inbetalningslapp vi ännu hade får några år sedan.
Jag hoppas medlemmarna inte ser detta som en försämrad service, utan mer som att vi koncentrerar våra resurser på meningsfullare saker.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
ladda upp många bilderjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
Kommentar
-
Då var man medlem även 2010. Tur att man kom ihåg att betala in innan det var dags för utskick av CB2010-1.Kommentar
-
-
-
Jag har pröjsat men jag bygger mitt medlemskap på att ni behandlar mig efter förtjänst.
Så det beror på er andra.Har haft akvarium i tjugo år och samlat ett halvt års erfarenheter. Snart ska jag lägga till ett halvår.Kommentar
-
Kommentar
-
Nice Joakim
Hur ligger vi till är det fortfarande lågt medlemsinbetalande?Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Kommentar
-
Gött cfDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
Kommentar