Medlemsavgift 2010, Jag har betalt, har Du?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Byttorp
    Användare
    • November 2003
    • 1585

Sitter just nu och reggar inkomna betalningar...alla ni som mailar om era medlemsnummer, det kommer svar på mail inom någon/några dagar.

Ni som snart betalar in...ett par tips..

Har ni bytt adress ----- skicka även ett mail till medlem@ciklid.se för jag kan inte garrantera att jag hinner uppfatta ett adressbyte om inte detta tydliggörs på ett eller annat sätt...

Ett trevligt intiativ kan jag också tacka Magnus R från Värnamo för....som passade på att betala in ett par hundra extra till SG fonden på samma gång som han förnyade sitt medlemmskap - TACK för det.

Kan ju också sända en tanke av tacksamhet å SG fonden till Patrik i Oskarshamn som idagarna kommer att få ett signerat diplom som tack för sin insättning.
    Senast redigerad av Byttorp; 05 January 2010, 10:43.
    Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
    Ordförande GCG

Kommentar

• Danne_K
      Användare
      • February 2006
      • 777

Betalt

Kommentar

• Byttorp
        Användare
        • November 2003
        • 1585

Jag vet inte om alla förstått det faktum att om man inte betalar så får man inget Ciklidblad och att det är skillnad mot föregående år då man numera får de kommande 4 numren....dvs det går inte längre att betala in sin medlemsavgift i juni och räkna med att man kompletterar sin samling av ciklidblad med föregående tidningar.

En uppmaning alltså till alla som ännu inte betalt....
        Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
        Ordförande GCG

Kommentar

• johho
          NCS Medlem

• March 2007
          • 1825

När ska man betala för att få första bladet? Finns det en deadline? Jag har helt glömt bort detta nämligen och kassan är halvtom. Men klart jag ska betala.

Kommentar

• Koi-fantast
            Användare
            • November 2007
            • 555

Räcker det med att skriva här att man har betalat som gammal medlem? Nya medlemmar kan jag tänka mig att det ev. behövs kompletterande uppgifter om adresser mm. Det känns som dubbelarbete för alla parter att meddela här och samtidigt skicka mejl. Jag vill förståss inte missa första numret av Ciklidbladet! :-)
            Senast redigerad av Koi-fantast; 09 January 2010, 01:18. Anledning: Skrivfel, har för mycket i huvudet.. :()
            http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1728683
            http://www.bollmoraakvarieklubb.org/

Kommentar

• pny
              Användare
              • April 2002
              • 210

Ursprungligen postat av Koi-fantast
              Jag vill förståss inte missa första numret av Malbiten! :-)
              Malbiten ges nog ut av en helt annan förening... ;-)
              Gräset är grönare på andra sidan glaset...
              Hemsida - Akvarium - CO2 - Vivarium Design - Blogg - AkvarieWiki

Kommentar

• Byttorp
                Användare
                • November 2003
                • 1585

Nej man behöver inte meddela mig om man är ny eller gammal medlem, det är bara om man känner att man inte fått med alla uppgifter om adress osv, eller om man har bytt adress precis nyss.

Och som sagt.. Malbiten kommer man missa hur mycket man än betalar till NCS
                Ordförande GCG

Kommentar

• Ola Svensson
                  Användare
                  • April 2002
                  • 14633

Ursprungligen postat av johho
                  När ska man betala för att få första bladet? Finns det en deadline? Jag har helt glömt bort detta nämligen och kassan är halvtom. Men klart jag ska betala.
                  Vi har inte skickat beställningen till tryckeriet än, men måste göra det i god tid innan 29/1 då de ska ha materialet.

Just i övergången kommer vi att trycka en del extranummer så de som betalar efter beställningen kommer troligen få ettan också, men det bästa är att betala så fort som möjligt.
                  Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Tjoffen
                    NCS Medlem
                    • November 2006
                    • 46

Kom just på att jag inte hade betalat in medlemsavgiften (fy på mig!). Men nu är den inbetald! :-) För 26,e året i rad tror jag att det är.
                    Senast redigerad av Tjoffen; 09 January 2010, 14:23.

Kommentar

• Micke Jarhl
                      Användare
                      • April 2002
                      • 2277

Har åxo missat detta men åtgärdade det nu ikväll skrev dock datumet till den 13 jan då kommer medlems avgiften till er blev lite fel på en dag där.. men det är på G iaf
                      Micke Jarhl Med akvarium!

Kommentar

• HåkanM
                        NCS Medlem

• November 2005
                        • 1296

Japp, betalt rekordtidigt denna gång ( för att inte missa CB1)

Kommentar

• Mattias Nilsson
                          Användare
                          • April 2002
                          • 467

sådär då har man åter blivit medlem efter några års frånvaro
                          Är det förresten fortfarande medlemskort som gäller för rabatten i affärerna eller hur funkar det?
                          Mvh
                          Mattias

http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=132646

Kommentar

• Byttorp
                            Användare
                            • November 2003
                            • 1585

Ursprungligen postat av Mattias Nilsson
                            sådär då har man åter blivit medlem efter några års frånvaro
                            Är det förresten fortfarande medlemskort som gäller för rabatten i affärerna eller hur funkar det?
                            Medlemskortet gäller för rabatt i affärer och det kommer att skickas ut antingen separat eller tillsammans med kommande ciklidblad på samma sätt som förra året, beslut är inte taget i frågan men det kommer till dig..var så säker.
                            Ordförande GCG

Kommentar

• Radioaktiva Räkor
                              Användare
                              • April 2008
                              • 53

Just jävlar, det har jag glömt helt och hållet. Måste betalas ögonaböj!

//C
                              - Christoffer & Marielle - With a license to krill -
                              ~1800liter vatten hemma...

Kommentar

• Danne_K
                                Användare
                                • February 2006
                                • 777

Varför skickades det inte med något inbetalningskort? Visst det är nästan lika enkelt att betala med bara uppgifterna som man kan gräva fram här på sidan. men tycker ändå att det är en bra påminelse.

Kommentar

Arbetssätt...