Så där ja. Hann betala innan året var slut.
Medlemsavgift 2010, Jag har betalt, har Du?
Kollaps
X
-
-
Tack
Det är löpande betalning som gäller så för att få första numret av Ciklidbladet är det läge att betala. De flesta tror jag har varit medlemmar hela året (fått fyra st Ciklidblad), men det kanske finns vissa som bara varit med någon månad (ex bara fått sista Ciklidbladet) och då är man fortfarande medlem. Jag tror att förslaget började gälla effektivt från årsmötet 2009. Föreningens medlemsanvarige kan säkert ge specifik information om hur ditt medlemsskap räknas.Kommentar
-
Det är löpande betalning som gäller så för att få första numret av Ciklidbladet är det läge att betala. De flesta tror jag har varit medlemmar hela året (fått fyra st Ciklidblad), men det kanske finns vissa som bara varit med någon månad (ex bara fått sista Ciklidbladet) och då är man fortfarande medlem. Jag tror att förslaget började gälla effektivt från årsmötet 2009. Föreningens medlemsanvarige kan säkert ge specifik information om hur ditt medlemsskap räknas.
Man är medlem tills vidare med 12 månader i taget (om man betalar ett års avgift), i praktiken innebär det att man i alla lägen får 4 stycken nummer av CB och man kan numera gå med närsom på året och alltid få dom kommande 4 numren. Vi ser också på att medlemsskapet är löpande och att man är medlem tills man ej vill vara med längre, vi har som ambition att skicka ut påminnelse till den medlem vars medlemsskap är på väg att ta slut. Vi tar även emot inbetalningar på tex 5 års medlemsskap vilket 3 medlemmar redan nappat påTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Nu har jag gått med igen efter ett års uppehålll.Gräset är grönare på andra sidan glaset...
Hemsida - Akvarium - CO2 - Vivarium Design - Blogg - AkvarieWikiKommentar
-
Lite sent... men nu har jag också betalt- 720 liter med Malawi.
Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333
Lägg till ciklid.org på iGoogle!Kommentar
-
Betalt även från Engelholm i Karlskrona!Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Nu vart jag osäker går det att se på något sätt om man har bettalat in? Följde det med något inbetalningskort iår? om inte har jag säkert missat att betala inKommentar
-
Hej, det följde inte med något inbetalningskort med sista numret av CB, men tur att det går att betala in ändåTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
-
Betalt!Mina ciklider: Guianacara cf. owroewefi (Creek Margot), Guianacara stergiosi, Krobia xinguensis, Nanochromis parilus, Pelvicachromis silviae och Tahuantinsuyoa macantzatza.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar