Hur mycket klarar aluminiumställningar ?
Kollaps
X
-
-
Om det går trögt att bygga en snygg akvarieställning själv... övertyga ngn händig polare att göra det praktiska och ägna tid åt att planera akvariernas innehåll / kringutrustning istället. Kan vara mkt roligare, t o m mer konstruktivt.
Och för att glädja damen i ditt liv... hitta på något inom ett område hon är intresserad av och lägg lite tid på det. Mysig kväll på stan behöver inte vara fel det heller.
Lycka till med både hobby och fru!Kommentar
-
Planering av karen är klart sedan länge Tror jag hittat en som kan svetsa upp stål stälningar till mig får besked om nån dag. Tyvär ska han på semester först men det får jag leva med.Kommentar
-
Härligt. Svetsat stål känns STABILT.
Jag får fortsätta drömma, har inget alls igång nu.Kommentar
-
aluminium med 2mm tjocklek och knutar med stålkärna och 8 ben fungerar har kört det till 2st 600 liters fyllda med sten, iof hade jag dem i källaren med golvbrunn med det höll.
Det bästa är nog ändå svetsad stål ställning.Anders ohlsson
klippanKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
De e lungt, oroa er intehttp://www.blocket.se/stockholm/Komplett_375_liters_akvarium_30432877.htm?ca=11&w=3FrontosamarkusKommentar
-
Mvh JariKommentar
-
Bara att titta på bilden ryser jag i hela kroppen. Möbeln passar väl inte riktigt till akvariet. Fattar man inte att man inte kan ha akvariet såKommentar
-
Det är bara väldigt kyligt gjort
Tänk om de kommer för mycket grus på ena sidan. Enligt fysikens alla regler borde det tippa då? Gäller alltså att inte ha fiskar som flyttar grus i det karet!Kommentar
-
Åh fy f*n!!
Nu undrar man ju varför man själv kan nojja ibland. Håller det där så kan det nog bli jordbävning utan att mina burkar går sönder
Skulle inte kunna sova en sekund om jag hade den där lösningen hemma...Kommentar
Kommentar