Jordätartråden!
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Julas blästersand. Otvättat och dammar inte. Det är sjösand rakt av.
49 spänn för 25 kiloKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ja, någonting verkar vara på G
Bara att hoppas, men jag är osäker på könsfördelningen.Kommentar
-
en kan bli beroende av att sitta framför karetKommentar
-
I går kväll vid 22.30 var jag ner till akvarierummet för att ge dem lite kvällsmat innan det blir mörkt vid midnatt.
Såg direkt att Jordätarna hade spelet och att något var på G.
Upp och hämtade kameran och började filma och titta naturligtvis.
Allt utvecklades till en praktfull lek! Allt stämde och hon var verkligen sugen på att lägga ägg.
Men allt blev ett totalt kaos filmade 45 minuter och har klippt ner det till ca 16 minuter, allt på filmen visas sekventiellt allt eftersom det händer.
Långa filmer är det, men det är ett intressant förlopp som jag tror att den intresserade uppskattar att se.
Här kommer film 1, tvån blev det misslyckad överföring på vid första försöket så den kommer lite senare.
Kommentar
-
Läckert! kul att se hela förloppet, ser fram emot kommande film. Hoppas de fixar tuggandet. De har verkligen blivit fina med sina fenstrålar och finare blir de!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kommentar
-
jo de verkar lite vimsiga. Nykära kanskeKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Liten rulle på en av mina hannar och nej det är inte en av dina Pablo.
Notera hantelparet med frisimmande längst tillvänster i karet, påverkar inte jordätarna märkbart.
En del andra tapajosar syns. Jag har 5 som är yngre och som inte färgat ut ännu. just denna jag följer med kameran har lekt 2 ggr och andra gången tuggade han och honan c:a 5 dgr.
Fimen finns i HD, men då måste man klicka eller dubbelklicka på den inbäddade filmen tror jag.
[/QUOTE]Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Liten rulle på en av mina hannar och nej det är inte en av dina Pablo.
Notera hantelparet med frisimmande längst tillvänster i karet, påverkar inte jordätarna märkbart.
En del andra tapajosar syns. Jag har 5 som är yngre och som inte färgat ut ännu. just denna jag följer med kameran har lekt 2 ggr och andra gången tuggade han och honan c:a 5 dgr.
Fimen finns i HD, men då måste man klicka eller dubbelklicka på den inbäddade filmen tror jag.
Jäkligt nice kar. Funderade själv på jordätare ett tag gillar dom skarpt. Vem vet kanske nån dagKommentar
-
kul att du gillar det, kan varmt rekommendera dessa firrar. Mycket underhållande.
Men som du vet håller jag på att dra igång ett kar till med CA. Det bästa av och med 2 världarKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar