Jordätartråden!
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Nu har jag lek på ett annat par tapajos orange heads. De har lagt rom en bit upp i akvariet på en gren. På stammen till samma gren har hantlarna lagt rom för 3:e gången (på sitt vanliga ställe).
Första leken för detta jordätarpar så jag får se om det håller hela vägen. Denna gång ska jag inte dammsuga upp rommen i alla fall.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Se där ja! Gratulerar. Väntar fortfarande på att mina skall ta steget :-)
Nu har jag lek på ett annat par tapajos orange heads. De har lagt rom en bit upp i akvariet på en gren. På stammen till samma gren har hantlarna lagt rom för 3:e gången (på sitt vanliga ställe).
Första leken för detta jordätarpar så jag får se om det håller hela vägen. Denna gång ska jag inte dammsuga upp rommen i alla fall.Jordätare är det som gäller..Kommentar
-
Kul att se DRE!
Jag funderar på om jag skulle åka till Kent i Nol till helgen och se om han har nåt läckert att ha ihop med Heckelii'n. Någon som har förslag så kanske jag kan kika lite hemma innan?Kommentar
-
Om inte annat så kan de vara en idé att kolla upp vad han har inne i förväg för han har inte särskilt mycket SA inne.Kommentar
-
Inte så stor fisk visserligen men du körde Fjärilar i ditt stora kar va?Kommentar
-
Kent har ett gäng med olika jordätare. Altifrons, Biotodoma Cupido och wavrini(tror jag). Även Orangehead och S.Daemon
Såg att Hercules zoo hade geophagus surinamensis och Pellegrini förra helgen.
Dom har även Satanoperca Juripari. Dom är billiga oxå!
Hör av dig om du åker förbi. Jag bor två km från Kent. En kopp java kan man väl ställa upp med..
Jordätare är det som gäller..Kommentar
-
Första leken för detta jordätarpar så jag får se om det håller hela vägen. Denna gång ska jag inte dammsuga upp rommen i alla fall.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Ne det är jag fullt medveten om tyvärr. Ska till Göteborg så tanken är att ta vägen över han. Sen ska jag försöka kika lite i Gbg med om jag får tid över, vilket troligtvis inte kommer hända. Ville bara ha nån dag på mig och få lite tips av er som redan håller liknande fiskar med andra arter vad som går ihop och inte. Även om mina kommer växa till sig ser det nästan lite tomt ut i dagsläget
Inte så stor fisk visserligen men du körde Fjärilar i ditt stora kar va?Kommentar
-
Måste säga att tropen hade / har dom snyggaste fjärilarna jag någonsin sett, aldrig sett ngt som ens vart i närheten faktiskt..Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Kommentar
-
Lagt in lite bilder på mitt 840l och några av firrarna(G.sp Rio Negro och Satanoperca Juripari). Kolla länken nedan.
Jordätare är det som gäller..Kommentar
-
Lagt in lite bilder på mitt 840l och några av firrarna(G.sp Rio Negro och Satanoperca Juripari). Kolla länken nedan.
http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...cat=500&page=3
När du tröttnat på karet kommer jag och hämtar det för dig!!!Kommentar
-
Riktigt läckert.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
Kommentar