Kan man köpa av honom? Hur skickas fiskarna? Är det en lämplig lösning?
Jordätartråden!
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Over and out // Mathias
-
Mailade förresten den tyska sidan igår om en offert på 6st G.Altifrons "Tocantins" fick svar nästan direkt. 99eur/st & 350eur i frakt.Over and out // Mathias
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jo dom finns väl inte i varenda zoobutik direkt Men till det priset får dom allt stanna i tyskland för min delOver and out // Mathias
-
Kommentar
-
Nol hade faktiskt inne G. sp rio negro för ett tag sen med.
Fast för min del blev det Biotodoma cupido.
Har även ett stort Par VF G. altifrons på gång, måste bara fixa mer kar först.4451 lKommentar
-
Jag skall dit en sväng imorgon, ska se vad han har inne då!Kommentar
-
Kommentar
-
Mitt bidrag till tråden. En av de mindre jordätarna. Lite lång film men kan man se den i helskärm i HD-läget och med lite volym på så kan den nog både vara lite underhållande och avslappnande. En av mina bättre om jag får säga det själv...
Mikrogeophagus altispinosa
Kommentar
-
I affären lär den hamna på runt 350kr eller runt där.
Jag köpte Biotodoma från Nol för ca 2månader sen och fick bara hanar.
Han skulle se om han kunde fixa in till veckan lite honor för enligt mig såg det bara ut att vara hanar o han sa inte emot. Men han ska försöka fixa mer som sagt.4451 lKommentar
-
Kommentar
-
-
Lägger in några suddigt fotade jordätare som har simmat i mina kar innan. Just nu är jag dock helt jordätarlös...
Bild 1-2 Geophagus altifrons "Aripuana" F2
Bild 3-4 Biotodoma cupido VF
/JockeKommentar
Kommentar