If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
En härlig bild på dom vackraste fiskarna som finns!!
Har ju själv endast en grann hona kvar då hanen gick och dog för mig, även andra nytillskott har gått samma väg.
Upplever dom som väldigt känsliga. Har du något bra knep??
Vet att du gillar dom Göran. Tycker det är synd att du inte lyckats med dom, hade vart kul att se dom i det karet du gjorde med "tunneln".
Tips har jag inte direkt då jag tror din kunnighet sträcker sig långt bortom min.
Håller med DRE, mera bilder/film för både Kurtan och Nicson!!
Skitkul att det händer lite i karen nu =) Honan tuggar vidare idag med. Fast Redlipsen gick det inge vidare för, världens sämsta föräldrar? Men har yngel på lite annat också så jag klarar mig =)
Jaså! Det gick åt pipan med Red lipsen. Det var ju trist.
Verkar som du är inne i ett stim med lek i alla kar.. Gött mos.
Jag skall banne mig göra ett race hemma hos mig med ;-)
Länge sedan det lektes i mina kar..
@Mathias/KurTan: Kan du inte skapa en ny tråd med namnet Jordätartråden 2011 med samma inledning som denna tråd, så att inte denna tråd blir för lång att läsa igenom alla inlägg om du är ny (är nu över 100 inlägg), så kan vi sedan hänvisa dessa trådar till varandra, efter att jag låst denna tråd.
@Mathias/KurTan: Kan du inte skapa en ny tråd med namnet Jordätartråden 2011 med samma inledning som denna tråd, så att inte denna tråd blir för lång att läsa igenom alla inlägg om du är ny (är nu över 100 inlägg), så kan vi sedan hänvisa dessa trådar till varandra, efter att jag låst denna tråd.
Tycker jag är ett MYCKET dåligt förslag!
De låsta trådarna blir bortglömda och det går inte att posta frågor på gamla inlägg.
De som verkligen är intresserade älskar långa trådar med massor av bilder.
Förstår inte riktigt vitsen med det faktiskt, det är ju sökbart i tråden om man inte vill läsa allt.
Men är detta ett måste får jag väl göra det.
Jaså! Det gick åt pipan med Red lipsen. Det var ju trist.
Verkar som du är inne i ett stim med lek i alla kar.. Gött mos.
Jag skall banne mig göra ett race hemma hos mig med ;-)
Länge sedan det lektes i mina kar..
Ett par dagars ordentlig omvårdnad, matning, vattenbyten sen kör fiskarna så det ryker. =) Mina corydoras (sterbai & aeneus) ploppar ur sig ägg hela tiden, vet inte hur många yngel jag har nu =)
Kommentar