Hmm, det var ju nytt ljus! Jag har nämligen ett 430 liters med blåmålad bakgrund som skulle må bra av en uppfräshning, men jag vill inte ha för mycket volym som tas bort, samt stenig bakgrund.
Jordätartråden!
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
-
Skämtar du! assnygga foton! Heckeliin var riktigt fin. Tycker du de är dåliga så måste du delta i fototävlingarna.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Tusen tack DRE!! Kanske skulle be någon som kan redigera fixa till dom.
Känns som man ligger en bit efter många som lägger ut skitläckra kort!
Hittade en lite frän bild där alla heckeliina samlade ihop sig för att va med
//EricKommentar
-
Redig grupp du har! KulKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Jo det blir väl snart dags för lite bilder. Det finns en del i SA tråden och tidigare här i denna tråd, men jag tror ett par Orange heads leker ikväll så jag skulle ju kunna fota dem lite.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
kan bara hålla med om karets och fiskarnas utseende, luger! tänkte du förresten ha växter i karet eller ska du hålla det "rent"?en kan bli beroende av att sitta framför karetKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
En härlig bild på dom vackraste fiskarna som finns!!
Har ju själv endast en grann hona kvar då hanen gick och dog för mig, även andra nytillskott har gått samma väg.
Upplever dom som väldigt känsliga. Har du något bra knep??
Jordätare är det som gäller..Kommentar
-
Har haft lek på S. Red-lips och lyckades fota lite =) Slänger även upp lite andra kort på altifronsarna som växer så det knakar =)
Har haft lek-liknande sysselsättning hos 2st altifronsar också, men dom är alldeles för små..tror jag?Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Kommentar
-
Nu är artemian på kläckning, de äter väl det?Kommentar
Kommentar