Jag gick åt andra hållet.. sålde geophagusen och diskusarna. Inforskaffade 50 tropheus....vilken skillnad på....mån kan undra vad tropheusarna går på? ; ) men jag kommer hålla koll på denna tråd...
Jordätartråden!
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Själv har man precis dragit igång ett nytt kar som skall innehålla ngn trevlig jordätare =) Var även med på zoopetresan till hannover i helgen där jag råkade få med mig 6st G. Altifrons som jag tänkte slänga upp lite bilder på.
Slänger även upp några kort på mina S.Leucostictia yngel som inte är yngel längre =)Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
-
Fina bilder allihopa Ingen som håller någon Gymnogeophagus? Vill se bilderMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Själv har man precis dragit igång ett nytt kar som skall innehålla ngn trevlig jordätare =) Var även med på zoopetresan till hannover i helgen där jag råkade få med mig 6st G. Altifrons som jag tänkte slänga upp lite bilder på.
Slänger även upp några kort på mina S.Leucostictia yngel som inte är yngel längre =)
Btw Du glömde enJordätare är det som gäller..Kommentar
-
-
-
-
-
Hur stora är de?
På bilderna verkar de inte vara så stora, känns som en trevlig och verkligen fin fisk som inte blir så stor.
Fina bilder oxå!Kommentar
-
Tack! jo det är en fin fisk men superaggressiva nu när dom går med yngel. Dom övriga 4 får dela på på ett hörn i karet som är 200 liter.
Honan är 7 cm hanen 10 cm ca.Kommentar
-
Riktigt fina fiskar, bilder, bildserie, akvarium!!
Kul. Hoppas du sparat någon yngelbild till tävlingen!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Snygga fiskar och bilder Markie! Sao Paolon lär vara väldigt produktiva. Skaffa fler yngelkar..Jordätare är det som gäller..Kommentar
-
Tackar! Får se om jag kanske skickar in en bild till tema yngel.
Kommer inte att spara några yngel då jag inte tror att jag kan bli av med dom.Kommentar
-
Det var ett tag sedan jag var inne i denna tråd...och senaste veckorna har varit skön läsning och fina bilder att ta igen som retroaktivitet Hos mig har inte hänt så mycket på bra länge, men siktar på lite förändringar i jordätarkarenKommentar
Kommentar